Var nede på stua tidligere i dag, pga Jonas kastet opp. Så lå Mali i sengen vår, og sov så søtt, så jeg listet meg bare stille ut. Da jeg skulle opp igjenn hørte jeg det dunket[X(] Da hadde Mali voknet, og falt ut av senga vår[:o] Å jeg ble så redd. Sprang inn på rommet vårt, og der lå hun på magen i gulvet[&o] Og "heldigvis" hylskreik... Var så redd,att jeg ble helt skjelven. Men det gikk heldivis fort over, og ser ikke noe glt med henne. Litt rød på kneet er det eneste jeg kan se. Har sjekket puppillene hennes med lys, hode og alt,men finner heldigvis ikke noe galt. Å nå er hun som hun bruker. Virker ikke som hun har gjort seg noe. Men burde jeg rine lege for sjekk?? eller burde jeg ro meg ned med att hun virker fin å blid, siden jeg heller ikke ser noe galt på henne??
Skal aldri gå fra henne i senga vår mer, hun begynner å bli skikkelig aktiv, å en liten uroskråke[;)]
Tror heldigvis begge er kommet oss over skrekken nå[:)]
Skal aldri gå fra henne i senga vår mer, hun begynner å bli skikkelig aktiv, å en liten uroskråke[;)]
Tror heldigvis begge er kommet oss over skrekken nå[:)]