Å gud

Hegepia83

Elsker forumet
Var nede på stua tidligere i dag, pga Jonas kastet opp. Så lå Mali i sengen vår, og sov så søtt, så jeg listet meg bare stille ut. Da jeg skulle opp igjenn hørte jeg det dunket[X(] Da hadde Mali voknet, og falt ut av senga vår[:o] Å jeg ble så redd. Sprang inn på rommet vårt, og der lå hun på magen i gulvet[&o] Og "heldigvis" hylskreik... Var så redd,att jeg ble helt skjelven. Men det gikk heldivis fort over, og ser ikke noe glt med henne. Litt rød på kneet er det eneste jeg kan se. Har sjekket puppillene hennes med lys, hode og alt,men finner heldigvis ikke noe galt. Å nå er hun som hun bruker. Virker ikke som hun har gjort seg noe. Men burde jeg rine lege for sjekk?? eller burde jeg ro meg ned med att hun virker fin å blid, siden jeg heller ikke ser noe galt på henne??
Skal aldri gå fra henne i senga vår mer, hun begynner å bli skikkelig aktiv, å en liten uroskråke[;)]
Tror heldigvis begge er kommet oss over skrekken nå[:)]
 
Huff da.. Ja, de begynner å bevege seg mer.. Må vel snart holde et øye med dem hele tiden[;)] 
 
Men hvis du er bekymret bør du kanskje ringe legen? Jeg vet jeg hadde gjort det, men føler jeg er litt hønemor da og  bekymrer meg egentlig for små ting[8D][:)] Men som legen min sier, bedre å komme 10 ganger for mye, enn  1 gang for lite[:)]
 
Det er ikke godt å bekymre seg, så gjør det som føles riktig og som roer deg. Kanskje ikke mye hjelp i svartet her, men...[&:][8|][:)]
 
Huff, den følelsen er helt pyton...opplevde noe l. da vesla var ca 2 mnd..hun gråt og jeg gråt..huff.. Ringte ikke legen, men fulgte nøye med på henne. Spesielt da hun sov, men tanke på hjernerystelse...husker jeg var sjelven og nervøs i mange dager etterpå.
 
Om du er kjempe usikker, så kan du ringe HS el legen bare for å høre hva de sier...evn bare for bekreftel på at dere ikke trenger å komme inn.
 
Huff, det må ha vært ekkelt for deg[&o]
Så lenge hun virker frisk og fin og er blid og fornøyd, så hadde jeg slått meg til ro med at alt var bra[:)]
De tåler en støyt disse smårollingene våre[:)]
 
Det gjor Theodor på onsdag kl 6 om morgene, skal si deg det jeg spratt fort opp da ja!! Han tror jeg egentlig ble mest skremt selv, smilte som ei sol til meg 5sek etter jeg tok han opp..[:)]
De tåler jo mer enn vi tror disse små, jeg var ikke med legen, han var seg selv igjen med en gang så det tenkte jeg faktisk ikke på.. men er du veldig bekymret ville jeg jo ha ringt bare for å høre hva de sier![:)]
 
ORIGINAL: *Annlka og Sander*

Huff, kan tenke meg det var ekkelt ja! Min største frykt..
Men vet ikke helt, tror jeg ville ringt legen bare for å høre om vi burde komme til en sjekk, så slipper du å tenke mer på det.
 
Bra alt ser fint ut med henne i allefall [:)] Var sikker "værre" for Mamman [&o]

 
Du kan jo ringe legen og høre hva han sier.. Da kanskje du får senket skuldrene litt mer.. Men d virker som om d har gått helt fint med lille, aktive Malisnuppa.. [;)] 
 
Huff, så ekkelt. Får så dårlig samvittighet når slikt skjer[&:][&:] Bra det hele gikk godt da. De tåler ganske mye vil jeg tro, så så lenge hun er som vanlig, så er det sikkert ingen grunn til å dra til lege[:)] Begynner å bli skikkellig aktiv hun da!
 Leander ligger i vår seng hele tiden, men har aldri snudd seg oppi der en gang, ikke enda i hvertfall.
 
ORIGINAL: *Sandermamma*

Huff, det må ha vært ekkelt for deg[&o]
Så lenge hun virker frisk og fin og er blid og fornøyd, så hadde jeg slått meg til ro med at alt var bra[:)]
De tåler en støyt disse smårollingene våre[:)]
 
de flytter seg sykt raskt ja, jeg har heldigvis tre sider med vegg på sengen min
 
sånt skjer så fort,men det hørtes ut som det der gikk helt fint! tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt,du har sjekket henne og du kjenner henne,du ville ha merket med engang på henne hvis det skulle være noe.sengene våres er jo ikke så høye.det hadde vært verre hvis det var stellebordet og at hun datt ned på flisgulv med hodet først,da ville jeg nok dratt til legen.men du trenger nok ikke å bekymre deg for dette,du kan trøste deg med at de skal slå seg mer enn det når de begynner i bhg,he he
 
ORIGINAL: *Annlka og Sander*

Huff, kan tenke meg det var ekkelt ja! Min største frykt..
Men vet ikke helt, tror jeg ville ringt legen bare for å høre om vi burde komme til en sjekk, så slipper du å tenke mer på det.
 
Bra alt ser fint ut med henne i allefall [:)] Var sikker "værre" for Mamman [&o]
 
ORIGINAL: *Sandermamma*

Huff, det må ha vært ekkelt for deg[&o]
Så lenge hun virker frisk og fin og er blid og fornøyd, så hadde jeg slått meg til ro med at alt var bra[:)]
De tåler en støyt disse smårollingene våre[:)]
 
Takker for svar. Fikk så dårlig  sammvittighet ja.. Huff.. Uroskråka mi.
Det ble til att jeg ikke ringte legen. Hun virker helt normal, å ikke noe synlige skader.. Og sengen er som sakt ikke sååå høy, men så utrolig fælt lell. Og ja, det var bra det ikke var fra stellebordet. Hun er som en ål der å[;)] Må legge hun på gulvet når jeg skal kle på meg ja... Å de tåler jo utrolig mye disse små å da. Sant de får litt verre medfart når de begynner i bhg. Har hatt noen knall og fall de to største ja[;)]
Så hun lever nå over hun tøtta her å[:)]
 
Back
Topp