Å gi uten lov...

For meg er det greit at tulla smaker...
Men da skal jeg eller sambo gi!
At andre gir er IKKE greit! [:)] (Med mindre de spør, og det er ok)

ORIGINAL: Hønemor92

Det er jo utrolig dårlig av de å ikke respektere at du sier nei! det er jeg heeelt enig i!

men håper virkelig ikke at dere som er veldig nøye på sukker å godt her inne skal være det til ungene blir store, for da kan det fort bli unger som bare kommer til å ete godis når de blir store nok til å bestemme det selv[8|] ikke slemt ment, men bare sett en god venn i den situasjonen selv[:-]

Det er sant![:D] Jeg hadde det strengt når jeg var liten! Å det gjorde meg bare helt vill etter godis! Å det er jeg enda[;)]

Uaktuelt.. Har heldigvis folk rundt meg som spør først før de gir [:)]

Men vær så snill, ikke vær nasi på godis å sånn når ungen blir større. Kan bli vanskelig når ungen blir større [&:] Da får man et barn som skal bare ha sukker, sukker , sukker.
Her får toåringen vår et glass saft, eller en pakke juice, og en pakke smurf eller no + litt potetgull av oss på lørdager [:)]
Det er alt.. [;)]

Men Sunniva får ikke godteri ennå [:)]

Jeg syntes ikke at andre enn jeg og pappan ska gi min baby mat av sin skje uansett jeg. Syntes det er litt ekkelt [8D] Og det jeg reagerer mest på er at de ikke respekterer deg, det hadde gjort meg skikkelig forbanna [:@]

her er ikke jeg så nøye på det å smake på ting lenger, de begynner å bli "store" nå, og spiser fast føde. men jeg blir også irritert når folk gir uten å spørre om det er greit, ihvertfall når jeg sier at han ikke skal ha det. men det som jeg reagerer litt på er at alle er så opptatt av at de skal få smake på is og kake osv, men når det kommer til andre ting så er det ikke like gøy.

ORIGINAL: mamma0409

her er ikke jeg så nøye på det å smake på ting lenger, de begynner å bli "store" nå, og spiser fast føde. men jeg blir også irritert når folk gir uten å spørre om det er greit, ihvertfall når jeg sier at han ikke skal ha det. men det som jeg reagerer litt på er at alle er så opptatt av at de skal få smake på is og kake osv, men når det kommer til andre ting så er det ikke like gøy.

Nei, jeg har enda til gode å høre besteforeldrene si "men denne MÅÅÅ du smake!" idet de putter kokte gulrøtter i munnen må en av ungene....
Min svigermor sa faktisk det motsatte en stund, altså: "æsj, grønnsaker!" og så lo hun litt.... Veldig morsomt, liksom! [8|]

For meg er det heller ikke så nøye om hun smaker, men andre skal ikke gå og gi henne uten å spørre først. Synes også det er litt ekkelt når andre går og gir av sine skjeer som de har spist på. Usj. Pappa (bestefaren hennes) ga henne av eplet sitt for en stund siden, likte ikke[;)]

Folk skal høre på oss! Vi er foreldrene!!!!! Knurr..

W er blitt "vent på" diverse bak vår rygg! Supert.. [:@]

Back
Topp