Å gå gravid

Formen min er relativt bra til tvillinggravid å være, men Jeg føler meg veldig alene, og at jeg føler at jeg trenger mer oppmerksomhet enn jeg får. Noe som gjør meg ofte i dårlig humør og ganske nedstemt. Når jeg faktisk får oppmerksomhet så føler jeg han gir det kun fordi han føler han må og ikke har lyst, noe som får meg til å føle meg kravstor som sitter å kjenner på behovet for litt ekstra omsorg. Det er for tiden det jeg syns er værst med å gå gravid. Han har stort sett bare tid til meg etter klokken 21.45 når ungene er på rommet sitt, og før det er det akkurat som om jeg ikke eksisterer. Føler liksom at jeg like godt kunne vært et annet sted når det ikke spiller noen rolle om jeg er hjemme eller ikke.. [emoji58][emoji58]

... må ikke glemme intimbarbering og legger :bored: Aner ikke hvordan det ser ut "down under" :bag:
Pfft. Musa tar man på rutinen (bommer vel ikke på samme sted to ganger på rad ), og leggene er jo bare å slenge opp på vasken, så ser man hva man driver med [emoji6]

*løsningsorientert*

Det er ikke bare bare for alle å gå gravid dessverre. Mange får den fine gløden og går uproblematisk igjennom et svangerskap, forså at neste blir vanskelig og motsatt. Det trenger ikke å bli like tøft for deg i neste svangerskap som det er i dette, men forstår godt du tenker og føler som du gjør når du står midt oppi det nå. Mange sier i tillegg at man glemmer heldigvis hvor vanskelig et svangerskap var med tiden, og at man hopper i det igjen ved en senere anledning. :)

Hang in there den siste tiden - premien ved målstreken vil absolutt være så verdt det! Klem :Heartred

Back
Topp