Å fy faen!!!

Jeg har også mistet mange venner til selvmord, og nesten søtra mi...så jeg skjønner godt at HI blir su\int og frustrert samtidig som lei seg....jeg blir iallefall rasende på folk som snakker om å ta livet sitt, prøver å ta livet sitt og som faktisk tar livet sitt!!

Måtte blir krangling nå også ja. Syns heller vi skal gi Snappis en trøsteklem jeg, og håpe hun får svar på spørsmåla sine av venninna si. Alle ville vel ha lurt på hvorfor noen ville ta livet sitt, hvis man er pesonen nær? For får man svar på hvorfor, ja da er det jo også lettere og vite hva/hvordan man kan hjelpe personen med også!

ORIGINAL: OneMore09

Jeg har ikke forklart meg for noen, men jeg har fått en del "tilsnakk" pga bekymra foreldre og venner som var veldig redd for meg.....de hadde ingen å gå til med sin redsel og trengte å få fortelle meg hva de syns....og hvorfor skal man ikke tåle det??? Man har jo på ett tidspunkt gjort livet vanskelig for dem .....pga at man selv er egoistisk å bare tenker på seg selv og sitt eget!!

Jeg er ennå syk, til tider veldig syk....men jeg holder meg oppegående med tanke på alle de rundt meg som elsker meg og vil hjelpe meg!! Og i dager med mye skit hjelper det mere at folk ber meg om å ta meg sammen, enn at de duller med meg og bærer meg på gullstol!!

Å ta sitt eget liv er en enkel og egoistisk beslutning.....for hvis man bare i en brøkdel sekund klarer å forkusere på de menneskene som vil gjøre alt for å ha deg i livet.....gir det iallefall meg en mening med livet, samma hvor tungt det i perioder kan være!!

Å jeg tror at for en venninne, en mamma eller en bror.....så er det helt forferdelig å ikke få svar eller å få bearbeidet de følelsene og tankene som kommer etter å ha funnet noen bevistløs å nesten døden nær på kjøkkengulvet!!

Enig.
Det er ikke bare vondt for den som har prøvd, det også helt jævelig for de som fant. Det sitter i MANGE år etterpå, og det å dulle med dem og spørre om det går bra osv, har jeg i hvertfall erfart at ikke gjør dem noe bedre.
Men om de får kjeft fra noen som er dypt såra og skremt og ser hvor mye de faktisk bryr seg, så vil det kanskje gå opp ett lys for dem.

For så og si alle vil ha medlidenhet for sorgen selvmordskandidaten har vært igjennom, men bare dem som VIRKELIG elsker og bryr seg har gøts (om de er litt modige av seg) til å bli sint og forklare hvor idiotiske de er som prøver noe slikt fremfor å be om hjelp.

Jeg ville heller hatt noen som dunka hue mitt i veggen og sa at jeg var en jævla idiot, sånn at jeg faktisk forstod det, og fått meg til å VIRKELIG ville kjempe for å forandre meg, enn at noen dulla og syns synd på meg slik at jeg ikke innså at JEG måtte forandre meg.. Man kan ikke repareres før man skjønner hvor feilen ligger.

ORIGINAL: Milla*s Isabell

Huff det må ha vært helt forferdelig[:o]

Sing, og henne skulle jeg tatt en laaaaang prat med etterpå når hu er kommet seg. Hvorfor hu gjorde, og hva JEG som venn kan gjøre for og hjelpe . Og sagt at jeg kom til og være der for henne uansett, og at dette skulle vi klare sammen...

(aner ikke hvor mye du vet om hennes 'misbruk' og sånt da, men dere hadde vel kanskje en viss peiling hvor landte lå. Beskylder ikke deg for noen ting asså, du er nok en go venn og hun kan prise seg lykkelig over det.)

ORIGINAL: Cali

ORIGINAL: OneMore09

Jeg har ikke forklart meg for noen, men jeg har fått en del "tilsnakk" pga bekymra foreldre og venner som var veldig redd for meg.....de hadde ingen å gå til med sin redsel og trengte å få fortelle meg hva de syns....og hvorfor skal man ikke tåle det??? Man har jo på ett tidspunkt gjort livet vanskelig for dem .....pga at man selv er egoistisk å bare tenker på seg selv og sitt eget!!

Jeg er ennå syk, til tider veldig syk....men jeg holder meg oppegående med tanke på alle de rundt meg som elsker meg og vil hjelpe meg!! Og i dager med mye skit hjelper det mere at folk ber meg om å ta meg sammen, enn at de duller med meg og bærer meg på gullstol!!

Å ta sitt eget liv er en enkel og egoistisk beslutning.....for hvis man bare i en brøkdel sekund klarer å forkusere på de menneskene som vil gjøre alt for å ha deg i livet.....gir det iallefall meg en mening med livet, samma hvor tungt det i perioder kan være!!

Å jeg tror at for en venninne, en mamma eller en bror.....så er det helt forferdelig å ikke få svar eller å få bearbeidet de følelsene og tankene som kommer etter å ha funnet noen bevistløs å nesten døden nær på kjøkkengulvet!!

Enig.
Det er ikke bare vondt for den som har prøvd, det også helt jævelig for de som fant. Det sitter i MANGE år etterpå, og det å dulle med dem og spørre om det går bra osv, har jeg i hvertfall erfart at ikke gjør dem noe bedre.
Men om de får kjeft fra noen som er dypt såra og skremt og ser hvor mye de faktisk bryr seg, så vil det kanskje gå opp ett lys for dem.

For så og si alle vil ha medlidenhet for sorgen selvmordskandidaten har vært igjennom, men bare dem som VIRKELIG elsker og bryr seg har gøts (om de er litt modige av seg) til å bli sint og forklare hvor idiotiske de er som prøver noe slikt fremfor å be om hjelp.

Jeg ville heller hatt noen som dunka hue mitt i veggen og sa at jeg var en jævla idiot, sånn at jeg faktisk forstod det, og fått meg til å VIRKELIG ville kjempe for å forandre meg, enn at noen dulla og syns synd på meg slik at jeg ikke innså at JEG måtte forandre meg.. Man kan ikke repareres før man skjønner hvor feilen ligger.

Akkurat det jeg mener!!
Og de fleste psykologer jobber også på den måten, uten medlidenhet men med fakta om hvordan livet faktisk er!!

et tips til en av dere som begynner med lissy og slutter med jane.
du burde virkelig tenke deg om før du snakker noen ganger.
synns du sier ting av og til som er helt på tryne..

oi... hørtes kke bra ut, håper hun får hjelp til å komme seg opp igjen

Lissy ett eller annet, går an å tenke seg om før man skriver.. Syns flere av dine innlegg er langt over grensen!

At visse mennesker skal klare å krangle om ALT MULIG!!!!! SELVFØLGELIG står jeg ikke å KJEFTER på venninna mi som nettopp har våkna av en overdose!!!!!! Faen i helvette asså!!! Nå blir jeg ordentlig forbanna!!! ALLE som er rundt henne er overrasket over hva som er skjedd. Vi visste at hun hadde en tøff periode, men ikke at det var så vanskelig!(hun har ikke narko problemer, men hadde en del sovetabl/antidepressiva og smertestillende. Og betennelsesdempende. Har sittet hos henne i hele dag. Dere som skriver piss: SKAM DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare få ut det jeg hadde inni meg der og da. Er det lov, eller??

Eni me dæ HI!! Det finness da mange måta å "førklare" sæ på?? Må vel ikje være negativt, vel?? Syens du førtjene ei førklaring, ailtså at du å ho kain snakke sammen sånn at du får vette ka som skjer inni hode hennes. Har vært i din situasjon, å trur det e normalt å ville vette ka vænninda di tænke, å ville få ho te å førlare så du kain skjønne bedre ka ho slite me, å ka som utløste sjølmordsplanan. Håpe det går bra me vænninda di, å at dåkker får ut av ho ka ho slit så me, så dåkker kain hjælpe!! Masse klæmma te dæ!!

huff...så tungt hun veninna de må ha det..godt hun har så gode venner som deg som bryr seg:) Håper dere får dere en prat,en skikkelig prat..:) Så hun ser at noen faktisk bryr seg,å så du får noen svar på alt som har skjedd..

ORIGINAL: MarsMamma

huff...så tungt hun veninna de må ha det..godt hun har så gode venner som deg som bryr seg:) Håper dere får dere en prat,en skikkelig prat..:) Så hun ser at noen faktisk bryr seg,å så du får noen svar på alt som har skjedd..

Sign[:)] og en klem til deg

Huff, stakkar! Forferdelig at det skal måtte gå så langt innimellom... [&o] Håper alt går bra både med deg og venninna di! Hold hodet hevet og drit en lang marsj i hva noe presterer å lire av seg her... Litt mangel på antenner.
Venninna di er heldig som har deg som støtter henne og, ja, du kan fint be om en forklaring. Åssen skal man ellers kunne hjelpe?? 

Det er synd på begge to.. Ho skal nå ha skryt for at ho klarte og holde seg rolig og faktisk hjelpe ho, og ,ja. Eg syns ho godt kan få en liten forklaring på ka som sjer, er faktisk ikkje så lett og "se" at folk er psykisk syke. Ho vil jo bare hjelpe venninna si..

Og stakkars venninno, ho kan ikkje ha da godt. Ho trenge nokk både utdanna hjelp og hjelp fra venner og familie..
Håper ting order seg for begge to..

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

jeg synes lissy kan svare for seg ELLER komme med en unnskyldning!
Det er på sin plass!

Enig.
Det var noen helt ufattelige svar du kom med asså[>:]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Snappis

Det er nå du liksom skal være enstøtte. Hun har jo tydeligvis hatt det vanskelig. Og så kommer du og skal kjefte på henne når hun nettopp har kommet ut av sykehuset? Ja for all del. Sørg for at hun tar selvmord også.

Kanskje du skal ta å snurpa igjen kjeften før du veit ka da e snakk om her...? Ei forklaring syns eg faktisk hu har rett på.. Uansett kor masse du å andre har vært i samme situasjon.. Tenk sjøl å sitta å få ut litt tankar å så få sånt slengt imot seg..? Skjerp deg..

HI: Håpe da går bra me deg uansett ka visse andre her våge å lira av seg.. M ver heilt jævlig å finna nåken sånn, å du fortjene masse skryt for at du klarte å holda deg rolig.

Sign! Godt sagt! Men, må si jeg ikke lenger blir overraska over visse personers kortenkte svar og mangel på sosiale antenner her inne...[>:]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

jeg synes lissy kan svare for seg ELLER komme med en unnskyldning!
Det er på sin plass!

Enig.
Det var noen helt ufattelige svar du kom med asså[>:]

Enig!!!

huff, grøsser hele meg nå.. :S
Flott du fikk hennne til ambulanse osv..

..

Back
Topp