Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: OneMore09
Jeg har ikke forklart meg for noen, men jeg har fått en del "tilsnakk" pga bekymra foreldre og venner som var veldig redd for meg.....de hadde ingen å gå til med sin redsel og trengte å få fortelle meg hva de syns....og hvorfor skal man ikke tåle det??? Man har jo på ett tidspunkt gjort livet vanskelig for dem .....pga at man selv er egoistisk å bare tenker på seg selv og sitt eget!!
Jeg er ennå syk, til tider veldig syk....men jeg holder meg oppegående med tanke på alle de rundt meg som elsker meg og vil hjelpe meg!! Og i dager med mye skit hjelper det mere at folk ber meg om å ta meg sammen, enn at de duller med meg og bærer meg på gullstol!!
Å ta sitt eget liv er en enkel og egoistisk beslutning.....for hvis man bare i en brøkdel sekund klarer å forkusere på de menneskene som vil gjøre alt for å ha deg i livet.....gir det iallefall meg en mening med livet, samma hvor tungt det i perioder kan være!!
Å jeg tror at for en venninne, en mamma eller en bror.....så er det helt forferdelig å ikke få svar eller å få bearbeidet de følelsene og tankene som kommer etter å ha funnet noen bevistløs å nesten døden nær på kjøkkengulvet!!
ORIGINAL: Milla*s Isabell
Huff det må ha vært helt forferdelig[:o]
ORIGINAL: Cali
ORIGINAL: OneMore09
Jeg har ikke forklart meg for noen, men jeg har fått en del "tilsnakk" pga bekymra foreldre og venner som var veldig redd for meg.....de hadde ingen å gå til med sin redsel og trengte å få fortelle meg hva de syns....og hvorfor skal man ikke tåle det??? Man har jo på ett tidspunkt gjort livet vanskelig for dem .....pga at man selv er egoistisk å bare tenker på seg selv og sitt eget!!
Jeg er ennå syk, til tider veldig syk....men jeg holder meg oppegående med tanke på alle de rundt meg som elsker meg og vil hjelpe meg!! Og i dager med mye skit hjelper det mere at folk ber meg om å ta meg sammen, enn at de duller med meg og bærer meg på gullstol!!
Å ta sitt eget liv er en enkel og egoistisk beslutning.....for hvis man bare i en brøkdel sekund klarer å forkusere på de menneskene som vil gjøre alt for å ha deg i livet.....gir det iallefall meg en mening med livet, samma hvor tungt det i perioder kan være!!
Å jeg tror at for en venninne, en mamma eller en bror.....så er det helt forferdelig å ikke få svar eller å få bearbeidet de følelsene og tankene som kommer etter å ha funnet noen bevistløs å nesten døden nær på kjøkkengulvet!!
Enig.
Det er ikke bare vondt for den som har prøvd, det også helt jævelig for de som fant. Det sitter i MANGE år etterpå, og det å dulle med dem og spørre om det går bra osv, har jeg i hvertfall erfart at ikke gjør dem noe bedre.
Men om de får kjeft fra noen som er dypt såra og skremt og ser hvor mye de faktisk bryr seg, så vil det kanskje gå opp ett lys for dem.
For så og si alle vil ha medlidenhet for sorgen selvmordskandidaten har vært igjennom, men bare dem som VIRKELIG elsker og bryr seg har gøts (om de er litt modige av seg) til å bli sint og forklare hvor idiotiske de er som prøver noe slikt fremfor å be om hjelp.
Jeg ville heller hatt noen som dunka hue mitt i veggen og sa at jeg var en jævla idiot, sånn at jeg faktisk forstod det, og fått meg til å VIRKELIG ville kjempe for å forandre meg, enn at noen dulla og syns synd på meg slik at jeg ikke innså at JEG måtte forandre meg.. Man kan ikke repareres før man skjønner hvor feilen ligger.
ORIGINAL: Milla*s Isabell
Huff det må ha vært helt forferdelig[:o]
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
jeg synes lissy kan svare for seg ELLER komme med en unnskyldning!
Det er på sin plass!
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Snappis
Det er nå du liksom skal være enstøtte. Hun har jo tydeligvis hatt det vanskelig. Og så kommer du og skal kjefte på henne når hun nettopp har kommet ut av sykehuset? Ja for all del. Sørg for at hun tar selvmord også.
Kanskje du skal ta å snurpa igjen kjeften før du veit ka da e snakk om her...? Ei forklaring syns eg faktisk hu har rett på.. Uansett kor masse du å andre har vært i samme situasjon.. Tenk sjøl å sitta å få ut litt tankar å så få sånt slengt imot seg..? Skjerp deg..
HI: Håpe da går bra me deg uansett ka visse andre her våge å lira av seg.. M ver heilt jævlig å finna nåken sånn, å du fortjene masse skryt for at du klarte å holda deg rolig.
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
jeg synes lissy kan svare for seg ELLER komme med en unnskyldning!
Det er på sin plass!
Enig.
Det var noen helt ufattelige svar du kom med asså[>:]