Å FY F***

Frk.Knerten

Forumet er livet
Nå må jeg bare få blåst ut litt her før jeg knuser hele huset mitt[:@][8D]

sambo har en søster på 18,som har valgt og bo hos tante og onkel i stedet for her(hun og sambo har arvet hus etter foreldrene sine)
I går kom hun hit med en venninne og sa: HEI,vi skal være her hele uken vi[:D]
Jaha kom det fra sambo..
Søsteren krever nå at JEG lager middag hver dag,og det inkluderer til venninna hennes og at det skal være ryddig og rent her hele tiden...Jeg har ikke ORD!
Mistet helt matlysten pga de to finiseguriene som sitter i sofaen min og slasker seg nå..
Gap,skrik,høy musikk osv forekommer hele tiden. Til og med kl 2 i natt satt de og skreik i stua(noe som vekket valpen vår,og gjorde så ikke jeg fikk sove på 3 timer)

Jeg orker ikke mer!!!
Det værste er at søsteren til sambo er hjemme alene hos tanta og onkelen denne uka pga de er på ferie.Hvorfor kan ikke hun og venninnen bare være der ? Jo fordi her får de middag og kan mase så mye de vil,mens der borte må de passe kattene og lage egen middag[:'(]

Unnskyld at jeg plager dere med dette,men måtte bare få ut frustrasjonen min etter utallige forsøk på og få de til og forstå at det og være gravid ikke bare er barnemat for meg[:'(][:@][:@]

nei huff[&:] da e du som bur der så dei bør jo ta hensyn.. men gi beskjed til din sambo så kan han ta opp kampen med søstera si!?

ORIGINAL: venter_nummer_2

nei huff[&:] da e du som bur der så dei bør jo ta hensyn.. men gi beskjed til din sambo så kan han ta opp kampen med søstera si!?

Jeg ringte sambo da han var på jobb i dag og sa i fra at jeg fikk melding av henne tidligere om at maten måtte være ferdig til kl 16.00 fordi de skulle trene. Han bare lo av det og sa at dem fikk ordne seg selv[:'(]Men jeg skal ta en prat med han så fort de kommer seg ut av huset for og trene. Jeg orker virkelig ikke det maset her. Fikk jo beskjed på sykehuset om og holde meg helt i ro og ikke mase,så hjelper ikke med disse to store drittungene i hus[8D]De bare lo når jeg pent prøvde og si i fra at jeg er utrolig sliten,men at maten lå i kjøleskapet så håper sambo sine ord er mer mektige enn mine[:)]

neimen i alle dager, en ting er å komme på besøk, en helt annen ting er å komme å forlange mat og stell og fritt fram. Det er jo deres hjem, hun kan jo ikke bare gjøre sånn. Det der har du fullstendig lov til å være sint for.
Makan til drittunger!

hehe når dei e 18 år så må dei jo klara å laga seg mat sjøl vel! du får laga akkurat nok te deg å sambo så får dei laga seg mat sjøl[8D] hihi!
er ikkje rett at du skal bli utnytta vertfall! tenk på deg sjøl du å blokker dei ute[;)]
så viss dei vil klaga så får dei bare gjera da[8D]

ORIGINAL: Elisaban

neimen i alle dager, en ting er å komme på besøk, en helt annen ting er å komme å forlange mat og stell og fritt fram. Det er jo deres hjem, hun kan jo ikke bare gjøre sånn. Det der har du fullstendig lov til å være sint for.
Makan til drittunger!

Hadde de vært 10 år hadde liksom saken vært en annen,men 18åringer burde da vite bedre?[:-]Jeg mener og huske at jeg var myyyyye snillere ihvertfall[8D] Snart skriker de vel: FERDIG når de er på do ogsåBLÆH!
Merker det var litt herlig og få ut det her.Hjepler litt på humøret mitt(helt til de sitter og snakker om masse usaklig dritt igjen)

ORIGINAL: venter_nummer_2

hehe når dei e 18 år så må dei jo klara å laga seg mat sjøl vel! du får laga akkurat nok te deg å sambo så får dei laga seg mat sjøl[8D] hihi!
er ikkje rett at du skal bli utnytta vertfall! tenk på deg sjøl du å blokker dei ute[;)]
så viss dei vil klaga så får dei bare gjera da[8D]

Dem greier ikke koke spaghetti selv en gang.Lese på pakken er en dum ting skjønner du[8D]Jeg har irritert meg over matlagingen i evigheter(hun bodde med oss før),men trodde liksom hun hadde blitt flinkere nå som hun faktisk skal flytte for seg selv[&:]
Jeg laget mat til de,og slang det i bordet så de blei paffe,også reiste jeg på burger'n her og kjøpte meg en digg burger[:-]haha
Jeg skal okkupere sofaen og tven i kveld for og si det sånn,og om de prøver seg på noe annet.... JA NÅDE DE

hallooo!! at det går ann å være så frekke. tenker vel kun på seg og sitt.
Håper samboeren din klarer å få litt vett i søstera si[;)]

sofaen e hellig[:)] du får knurra på dei om dei komme me frekkheta! eg trur ikkje eg va så hjelpalaus når eg va 18 år. eg har ei søster sjøl på 18 å ho e kjempeflink å styra seg sjøl. forvente ikkje at eg skal laga mat te ho viss ho e på besøk ei helg. e godt å få ut litt fustrasjon[:)] 

Fikk ikke du beskjed på sykehuset om å ta det helt 100% med ro?

Makan til frekk oppførsel på drittungene (unnskyld uttrykket), men ja! Går da virkelig ikke ann å oppføre seg slik! Nei, samle opp hormonene dine og få ut en skikkelig utblåsning så kanskje de forstår alvoret! [:@]

ORIGINAL: Ambriel

Makan til frekk oppførsel på drittungene (unnskyld uttrykket), men ja! Går da virkelig ikke ann å oppføre seg slik! Nei, samle opp hormonene dine og få ut en skikkelig utblåsning så kanskje de forstår alvoret! [:@]

Jo jeg skal helst ikke reise til butikken en gang[&:]<å dette vet søsteren GODT for sambo ringte henne. men alikevel så maser de 24/7 og skal ditten og datten. føler ikke jeg har f¨tt slappet av et sekund i hele dag[&o]Om ikke de reiser så reiser JEG![:@]

De er noen drittunger..hormonene koker heftig inni meg nå så går vel ikke lange tiden før jeg skriker ut her nå[:@][:@][8D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Jo jeg skal helst ikke reise til butikken en gang[&:]<å dette vet søsteren GODT for sambo ringte henne. men alikevel så maser de 24/7 og skal ditten og datten. føler ikke jeg har f¨tt slappet av et sekund i hele dag[&o]Om ikke de reiser så reiser JEG![:@]

De er noen drittunger..hormonene koker heftig inni meg nå så går vel ikke lange tiden før jeg skriker ut her nå[:@][:@][8D]

Ta og skrik ut da vel! Kanskje det går an å få inn i de tette huene deres at det ikke går an å oppføre seg som to små mammadalter heller. Og den derre replikken din med "Snart roper dere vel også "FERDIG" når dere er på do også, vel?" den burde du ta og slenge ut med sånn passe fart rett i trynet på dem. Det er få ting som får tenåringer til å bli flauere enn hentydninger til at de faktisk ikke er noe annet enn småunger. ;)

Det er synd at du skal bli jaget ut av ditt eget hus pga hennes oppførsel, men du har ikke familie i nærheten du kan bo hos mens hun er der da?

De er 18 år, myndige begge to og regnes som voksne, da får de værsegod oppføre seg deretter også! [:@] Årh, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne her! [:@]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Ta og skrik ut da vel! Kanskje det går an å få inn i de tette huene deres at det ikke går an å oppføre seg som to små mammadalter heller. Og den derre replikken din med "Snart roper dere vel også "FERDIG" når dere er på do også, vel?" den burde du ta og slenge ut med sånn passe fart rett i trynet på dem. Det er få ting som får tenåringer til å bli flauere enn hentydninger til at de faktisk ikke er noe annet enn småunger. ;)

DEG digger jeg![:D]
Nå fikk jeg en skikkelig BOOST her[:D] Mitt raserianfall har allerede begynt og nå står det to pågråtne drittunger i gangen klare for trening[;)]Vedder på de løper rett i verkstedet og klager til sambo. Haha Skal sies at jeg kun er 4 år eldre enn de selv,men jeg var fader ikke en hjelpesløs møkkaunge for 4 år siden..MAKAN!

Det er synd at du skal bli jaget ut av ditt eget hus pga hennes oppførsel, men du har ikke familie i nærheten du kan bo hos mens hun er der da?

De er 18 år, myndige begge to og regnes som voksne, da får de værsegod oppføre seg deretter også! [:@] Årh, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne her! [:@]

Nei familien min bor i Fredrikstad og Gøteborg så det er en del timer og kjøre ned dit desverre[&o]Om sambo ikke skjønner hva jeg mener så tar jeg inn på hotel og spa og koser meg [8D]Det greiene her er bare tafatt..Det er som du sier,de regnes som voksne. Er bare synd de ikke oppfører seg sånn. Skal sies at søsteren til sambo har vært flink til og være voksen før(vokst mye på det og miste begge foreldrene sine..),men nå er alt tilbake til 13åring nivå[:'(]Søte deg![:D]Godt og ha alle de gode bvdamene i slike situasjoner[:)]

ORIGINAL: Kine03

hallooo!! at det går ann å være så frekke. tenker vel kun på seg og sitt.
Håper samboeren din klarer å få litt vett i søstera si[;)]

Lag noe de IKKE liker[:D]
Bare spinat og grønnsaker og greier, og gjem alt krydderet. Lag noe skikkelig helsekost som ikke er noe godt. Og dra og spis på fin resturant selv :)

Og ta litt mot til deg og si strengt og alvorlig og sint ifra at den slags oppførsel IKKE er akseptabel, at om de skal være gjester der DU bor, får de værsågod å oppføre seg pent. At søsteren får være der om hun virkelig trenger, men at venninnen for lengst har brukt opp gjestfriheten og får dra hjem til sine egne foreldre. KREV at 18åringen vasker og rydder om hun skal bo der. Ellers er det rett ut.

Åh my... Virker som om hun gjør det bare for å provosere! [:@]
Hva skjer hvis du nekter dem middag og slikt? Høres sprøtt ut at hun kan komme og gå slik det passer henne, det er jo snakk om privtaliv også..

ORIGINAL: Miriel

Lag noe de IKKE liker[:D]
Bare spinat og grønnsaker og greier, og gjem alt krydderet. Lag noe skikkelig helsekost som ikke er noe godt. Og dra og spis på fin resturant selv :)

Og ta litt mot til deg og si strengt og alvorlig og sint ifra at den slags oppførsel IKKE er akseptabel, at om de skal være gjester der DU bor, får de værsågod å oppføre seg pent. At søsteren får være der om hun virkelig trenger, men at venninnen for lengst har brukt opp gjestfriheten og får dra hjem til sine egne foreldre. KREV at 18åringen vasker og rydder om hun skal bo der. Ellers er det rett ut.

Jeg ga de nettopp en skyllebøtte uten like,som endte i grin..Lenge siden jeg har vært så sint,men greide bare ikke holde det inni meg lenger. søsteren kom og spurte om det gikk BRA med meg.  Ja jøss,aldri hatt det bedre liksom[:'(]
Hadde hun i det minste spurt om venninnen kunne bo her denne uken med henne kunne jeg vurdert og takle det,men det var liksom bare et krav..Nei æsj [8D]
Haha skal lage fiskeboller til middag i morgen,for det vet eg de HATER[:D]

ORIGINAL: RenathePro

Åh my... Virker som om hun gjør det bare for å provosere! [:@]
Hva skjer hvis du nekter dem middag og slikt? Høres sprøtt ut at hun kan komme og gå slik det passer henne, det er jo snakk om privtaliv også..

Ja akkuratt den tanken hadde jeg også.. hun skryter til alle vennene sine om at hun skal bli tante,men det er som jeg sa i stad: holder du på slik blir du tante til en VELDIG liten gutt! Jeg var jo innlagt med prem rier for bare noen dager siden[:@]
Heldigvis fikk jeg blåst ut alt jeg hadde på hjertet nå,så de to sutreungene kom seg ut av huset for og trene nå[:D]Når de kommer hjem skal jeg slaske meg på sofaen med ting JEG liker og se på MINE tvprogram,så kan de sitte der og mugne eller leke på motorveien[:D]

middagen i morgen blir fiskeboller,bare fordi de begge hater det intenst. Sulter vel ihjel ved siden av brødboksen de da[8D]

Back
Topp