Å fri til mannen

Kaffedama

Kaffedama
Jeg tenker på å fri til samboeren på bursdagen hans. Vi har vært sammen i årevis, har to barn sammen og har snakket om å gifte oss, men det blir liksom bare prat. En ide om hvordan jeg skal gjøre det er i ferd med å forme seg i hodet mitt.
Hvordan fridde du til din mann?

Jeg ble fridd til på julaften. Da hadde han fått vår datter til å skrive på et ark; vil du gifte deg med mamma?
Og så stod han klar med ringen :p

Me gjekk rundt i handlegata, så spurte han om me skulle ta oss ein tur innom gullsmeden, der gjekk me rett på gifteringene ;)

Vet om en veninne som fikk laget ett puslespill.. Pakket inn en og en brikke :) så måtte han pusle: vil du gifte deg med meg? He he

Jeg tenker på å fri til samboeren på bursdagen hans. Vi har vært sammen i årevis, har to barn sammen og har snakket om å gifte oss, men det blir liksom bare prat. En ide om hvordan jeg skal gjøre det er i ferd med å forme seg i hodet mitt.
Hvordan fridde du til din mann?
Så søtt :) har lyst å gjøre det jeg også :) du må si hvordan det gikk om du gjør det ;)

Så flott :) Lykke til med frieri ;)

Tusen takk, det er ikke før i slutten av mai så det er lenge til enda ☺️ veldig søtt når barna er involvert.

Eg fekk klar beskjed av han som no er mannen min at om me nokon gong skulle gifta oss, så var det han som skulle fri.
Han gjorde det til slutt, og me gifta oss i fjor sommar:)
Kanskje du finn nokon gode idear til frieri på YouTube eller pinterest?
Min mann fridde i Paris, det var veldig fint:) Berre prøv å bli sikker på at han ikkje blir sur/skuffa over at du gjer det, ikkje han:)

Jeg bare spurte jeg. Etter en god middag og et par glass vin (var ikke full, altså!). "Skal vi gifte oss?" Funka det også. Ikke super-romantisk kanskje, men egentlig typisk oss :)

Hadde kjøpt ringer og hadde tenkt fram og tilbake hvordan jeg skulle gjøre det, men en kveld vi skulle legge oss klarte jeg ikke vente lenger, så jeg ga han bare esken med ringene og spurte om han ville gifte seg med meg :) Selvfølgelig ville han det :D

Vet om en veninne som fikk laget ett puslespill.. Pakket inn en og en brikke :) så måtte han pusle: vil du gifte deg med meg? He he[/QUOTE

Det var jo en super idé :D

Back
Topp