Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker ikke å si noe før i jula. Jeg veit jo ike om den komme til å sitte. Også blir drt så. Mye fokus på det før jeg har eksamen og tar juleferie fra jobb. Så kan jeg si det på jobb etter nyttår.MEN, trur Hu jeg deler kontor med kommer til å ha mistanke før det.
![]()
Jeg venter til etter oul, vil være sikker på at alt er bra med baby... Jeg opplevde å få se en død baby på oul en gang..
Min nærmeste venninne vêr om det da..
Jeg skal lage et E-kort med bilde "god jul og godt nytt år fra oss fem" også bilde av oss med et par sko eller noe forran magen.Er det noen annet enn meg som skal holde svangerskapet ‘hemmelig’ intim uke 12?
Jeg ser det er rett før jul for meg og begynner å tenke om hvordan jeg skal ‘annonsere’. Flere enn meg?
Min mamma vet jo
Tør ikke si noe til foreldrene til kjæresten ennå, ettersom svigermor hadde hjerneblødning i juni og skal på opptrening rett før jul 
Jeg skal lage et E-kort med bilde "god jul og godt nytt år fra oss fem" også bilde av oss med et par sko eller noe forran magen.har ikke bestemt meg helt enda. Men blir noe morsomt. Eller en bolle i ovnen som lillebror står å ser på.
ja det skal du bare gjøre!Kan jeg stjele denne ideen? Synes det var supert

Har sagt d til ei venninne, og har ufattelig lyst å si det til søstra mi. Tror jeg skal vente til uke 8 med søster, og mamma/pappa, samboers barn og svigers de til lilejulaften. Er 12 uker da. Vil dra på tidlig ultralyd og pakke inn ett UL-bilde og gi de.
Resten av verden vil jeg dele det med i romjula.
Spørs om en av sønnene til sambo lukter lunta før den tid, er ufattelig kvalm![]()
Det blir den fineste julegaven i år!
Åh, noen med samme termindatoJeg er samme som deg, 12 uker på lille julaftenHar bestilt tidlig ultralyd til 21.desember. Håper den lille klorer seg fast
Det blir den fineste julegaven i år!
![]()