Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har fortalt det på jobb fordi kvalmen har kommet som smått og må ha en liten ekstra pause for å spise for å ikke bli mere kvalm.
vi skal fortelle det til bonusgullet på mandag, han er mest negativ og har uttrykt at han ikke ønsker småsøsken, så skal han få fortelle det til mine på fredag neste uke når de kommer hjem til oss![]()
Ventet til uke 12-18 med å fortelle det sist, denne gangen kommer det ut når storesøster ønsker det skal komme ut![]()
Er heldig om det ikke blir sagt før uke 12! Frøkna er veldig stolt og gleder seg veldig til å bli storesøsterTror du at det kommer ut tidligere eller senere?
Planen var å vente til uke 12 med å si noe, så ventetiden ikke ble så lang(for eldste jenta) og risikoen for spontanabort skulle gå ned, men samboeren klarte ikke å la hver å si noe når testen var positiv 

Det var fantastiskSist fikk storebror fortelle de fleste. Det var skikkelig gøy, så for de aller fleste tipper vi at det er slik vi gjør det denne gangen også.
sist snakket svigermor under julefrokosten at hun mente vi burde gi han småsøsken. Da sa han ganske nonchalant «mamma og pappa tror det er ei jente, men jeg VET at det er en gutt».
Store øyne rundt bordet da ja.![]()

Sist fikk storebror fortelle de fleste. Det var skikkelig gøy, så for de aller fleste tipper vi at det er slik vi gjør det denne gangen også.
sist snakket svigermor under julefrokosten at hun mente vi burde gi han småsøsken. Da sa han ganske nonchalant «mamma og pappa tror det er ei jente, men jeg VET at det er en gutt».

Så koselig! Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme her, og la eldstemann få dele detSist fikk storebror fortelle de fleste. Det var skikkelig gøy, så for de aller fleste tipper vi at det er slik vi gjør det denne gangen også.
Veldig fin måte å inkludere de påSå koselig! Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme her, og la eldstemann få dele detHan er 3 år, og synes sikkert det blir spennende å få fortelle andre
![]()

KjempekoseligVeldig fin måte å inkludere de på
han var 6 år så i julestrømpen hans stod det en lappe «du skal bli storebror».

Vi planlegger å vente til etter oul denne gangen. Sistmann nå, så vi ønsker å kose oss med hemmeligheten aleine så lenge som mulig denne gangen. Visst det lar seg gjøre da![]()