Å fortelle til familie; gavekopper osv

Caath91

Glad i forumet
Augustmagi 2025
Noen som har noen gode linker til gavekopper eller andre måter å fortelle nyheten som kommende besteforeldre med smågaver?

Liker litt kopper hvor det står definert mormor, farfar, farmor osv på enn bare «bestemor/bestefar» men likte godt de Lykketegning koppene også, de er jo livlige. Tenkte bringe nyheten til kommende besteforeldre på selveste morsdagen nå på søndag :joyful:

Noen som har noen gode linker til gavekopper eller andre måter å fortelle nyheten som kommende besteforeldre med smågaver?

Liker litt kopper hvor det står definert mormor, farfar, farmor osv på enn bare «bestemor/bestefar» men likte godt de Lykketegning koppene også, de er jo livlige. Tenkte bringe nyheten til kommende besteforeldre på selveste morsdagen nå på søndag :joyful:
Jeg synes Sögne Home koppene er fine. Veldig enkle, men fine. Har bestilt de selv og har samme planer som deg/dere nå på søndag :joyful:

Eventuelt kan man lage dem selv på Fotoknudsen. F.eks. jeg tegnet et portrett av hankjønnet og førstemann på ipad, lagret det som et bilde og bestilte koppen og gav som farsdagsgave.

Jeg kjøpte kopper på feel, ikke sånn super spesielle, bare enkle og til en ok pris :love7

Etter mye om og men så ble det Lykketegning koppene, fire stykker. Heldigvis var bestemor-koppene på tilbud nå sikkert ifm morsdagen. Hiver oppi litt sjokoladehjerter og tar kopi av ultralydbildene og legger oppi, og pakker det fint inn:Heartred Tror det skal bli bra.
Fant noen kule bestemor og bestefarkopper på Amazon og Spreadshirt som hadde passa mer personlig til hver enkelt men pga leveringstid så går ikke det.

Vet det finnes masse på feel. Både kopper, slike brikker til å ha kopper på og bilder med tekst «bestefar/bestemor/farmor/farfar»

Back
Topp