Lillevakre
Forelsket i forumet
..er jammen ikke lett.. Nå har jeg levd i et dødt forhold i over 1 år.. Vi har en snart 2 år gammel sønn sammen, og han er vel den største grunnen til at jeg enda er her.. Jeg føler ingenting for BF lenger,har prøvd mange ganger å sprite opp forholdet, men ingenting fungerer.. Før kranglet vi i hvert fall, om ikke annet.. nå er det bare dødt..Jeg drømmer om å flytte ut, starte på nytt.. Jeg kan sitte alene om kveldene å gråte pga dette.. Det er så vanskelig å vite hva man skal gjøre. Har snakket med ham om dette tidligere, men han vet nok ikke at jeg enda har det sånn. Jeg aner ikke hva han føler. Kommunikasjonen fungerer ikke som den skal mellom oss.
Hvordan kom du deg ut av forholdet? Hva drev deg? Hvilke argument slo i hjel de andre for å få deg til å bestemme deg? Var du sikker på at det var rett avgjørelse?
Blir veldig glad om noen vil fortelle meg litt om hvordan dere har det. Hvordan det ble..
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd for å gjøre den største feilen jeg kan gjøre....
Men skal jeg leve resten av livet som ulykkelig bare for at andre skal være fornøyde?
Takk for svar! :)
Hvordan kom du deg ut av forholdet? Hva drev deg? Hvilke argument slo i hjel de andre for å få deg til å bestemme deg? Var du sikker på at det var rett avgjørelse?
Blir veldig glad om noen vil fortelle meg litt om hvordan dere har det. Hvordan det ble..
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd for å gjøre den største feilen jeg kan gjøre....
Men skal jeg leve resten av livet som ulykkelig bare for at andre skal være fornøyde?
Takk for svar! :)