Å for en lege!

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hadde legetime i dag. For en fantastisk lege jeg har! Har hatt en del blødninger så han har sykemeldt meg i to uker. Blødningene har stoppet nå og alt er fint :) så spurte jeg om tilig UL siden jeg mista i uke 18 sisst. Han sa at egentlig så er det litt vanskelig å få UL bare sånn uten videre, men han sa at hvis vi bare lata som vi ikke visste termin min så måtte de ta meg inn :) så jeg er henvist til UL! Hurraaa :)

Flere som har en så digg lege? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde legetime i dag. For en fantastisk lege jeg har! Har hatt en del blødninger så han har sykemeldt meg i to uker. Blødningene har stoppet nå og alt er fint :) så spurte jeg om tilig UL siden jeg mista i uke 18 sisst. Han sa at egentlig så er det litt vanskelig å få UL bare sånn uten videre, men han sa at hvis vi bare lata som vi ikke visste termin min så måtte de ta meg inn :) så jeg er henvist til UL! Hurraaa :)

Flere som har en så digg lege? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så godt da:)
Håper jeg har det;)

I forhold til graviditet og svangerskap var ikke fastlegen min så flink syns jeg. Lite personlig og bare rutine. Så andre gangen dro jeg bare til jordmor :) kommer til å gjøre det samme denne gangen ;) Det skal sies at det ikke ble mange kontrollene, da vi mistet begge gangene. Men denne gangen blir det aprilbaby!! :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Æ har å en fantastisk lege:)
Vi ante jo ikke når æ blei gravid, sia æ hadde 2 menstruasjona på en mnd, så blei sendt på ul ganske fort:) Han e fantastisk å ha med å gjøre!

Back
Topp