Å få vite kjønn eller ikke

Tror ikke jeg(les jeg) klarer å vente, har en av hver fra før, så kjønn denne gangen spiller ingen rolle( har ikke vært viktig før heller, sånn for å påpeke det ) bare baby er frisk:smiley-angelic001.. DET er jo absolutt 1 pri og tenke på.. Men må si at tanken på å ikke vite denne gangen, om alt går fint, hadde vært sykt moro å ikke vist, men tror jaggu jeg hadde sprekt etter 1 uke som mannen sier så fint, liker å planlegge osvxsmile9
Så utrolig usikker på om jeg faktisk klarer :joyful:
 
Her vil vi vite kjønn dersom vi får muligheten. Liker å kunne forberede meg og tror det hele blir litt mer virkelig, selv om vi blir veldig glade uansett hva vi får. Vi fikk vite det tidlig med første, men klarte likevel ikke å bestemme oss for navn før lenge etter at han var født. Så denne gangen bør vi kanskje starte navnejakten litt tidligere:dummy::dummy1:
 
Hadde aldri klart å ikke vite. Føler og det gir et bedre bånd til babyen å vite på forhånd, knytte seg til den personen som ligger inni der:Heartred
 
Nysgjerrigheten hadde spist meg levende om jeg ikke fikk vite det. :joyful:
 
Vi skal ikke vite kjønnet. Har både gutt og jente fra før, så her får baby klær i alle farger uansett hvilket kjønn det er.
 
Her ville ikke barnefar vite med første mann.. men så forveten som eg er så måtte jeg vite :angelic:
Så jeg lovte han neste gang så skulle vi ikke vite kjønn ( spørs om jeg klarer å holde meg bare :angelic::arghh::hilarious:)

men vetkje om han har ombestemt seg nå..
jeg vil gjerne vite for liker å planlegge og er veeeeeldig forveten!
 
Vi er begge kjempe spente og skal se kjønn om 2uker! Klarer helst ikke vente:nailbiting::nailbiting: vi har ei jente sammen, å han to jenter fra før:hilarious: Så må ærlig si jeg er så spent på om det er guttungen hans som kommer eller om vi jenter trumfer totalt igjennom:hilarious::D:D
 
Vi må nesten vite da spesielt jeg liker å planlegge rom, kjøpe klær osv :) og jeg er sånn at er det gutt så er det blått, grønt, brunt osv osv.. Og er det jente er det rosa, lilla, gul osv.. Om barnet vil bruke rosa en gang hvis det er en gutt eller blått hvis det er jente så er det HELT greit, men sånn når de er babyer og ikke skjønner så mye selv enda liker jeg å kjøpe litt "gutte" og "jente" farger :Heartblue:Heartpinkrosa kan jo også være gutt og omvendt men tror dere skjønner pointet? Vi får vite på TORSDAG og jeg gleder meg så sjuuuukt mye og har ventet så lenge på denne timen! :p
 
Jeg ville egentlig ikke vite - men mannen ville .
Var egentlig mest for datteren vår sin del at jeg ombestemte meg, for å få forberede henne og få henne mer med i prosessen :Heartblue
 
Kan i utgangspunktet vente. Har ei jente og en gutt fra før, så blir bra uansett hva det blir. Problemet er at jeg er så sykt nysgjerrig, og dersom det blir gutt, så vil vi få store problemer med å finne navn :hilarious: så lå ha tiden til å forberede oss og finne navn :p
 
Back
Topp