Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte akkurat det samme.Jeg syns dette er teit "forskning".
De kvinnene som anses som smart velger oftere å utsette det å få barn på grunn av utdannelse og karriere, en resten.
Den gruppen kvinner vil derfor gjennomsnittlig få barn senere.
Hvor smart man er er arvelig.
Tror med dette skyldes hvilke gruppe kvinner som velger å få barn sent, enn alderen på moren i seg selv
Jeg syns dette er teit "forskning".
De kvinnene som anses som smart velger oftere å utsette det å få barn på grunn av utdannelse og karriere, en resten.
Tror med dette skyldes hvilke gruppe kvinner som velger å få barn sent, enn alderen på moren i seg selv
Tenker det samme. Og blir egentlig litt oppgitt over hvor mye rare ( og opplagte?) ting som forskes på. Tenk så mye penger denne forskningen koster?Jeg syns dette er teit "forskning".
Hadde vel blitt rabalder å sette ekstra fokus på oppfølging av unge mødre uten forskning å vise til som sier at barna har dårligere forutsetninger enn barn av eldre mødre...Tenker det samme. Og blir egentlig litt oppgitt over hvor mye rare ( og opplagte?) ting som forskes på. Tenk så mye penger denne forskningen koster?
Var det jeg også tenkteEr jo ikke alderen som har så mye å si, mer at kvinnene med utdanning, stabile forhold, økonomi etc. er i 30 årene.