Å dryppe morsmelk i nese/øye

Jewel81

Forelsket i forumet
Hvordan gjør dere dette? Lillegutt er potte tett i nesa, og har nå prøvd og "dryppe" morsmelk i nesa med en sprøyte uten spiss. Virker som det gikk greit men.

Jeg har bare holdt puppen over og siktet i håp om å treffe[:D]

Drypper rett fra puppen jeg... Mener de sa på sykehuset at det mistet virkningen hvis ikke det ble dryppet direkte fra puppen...
Litt vanskelig å treffe rett, men drypper du nok kommer det tilslutt noe inn... funker bra her ihvertfall, oliver ble bra på 1,2,3[:)]

Men når nesa er så tett så kommer det likesom ikke inn i nesa da[&:] Eg har gitt opp og kjøpt saltvannsspray eg[8|]

ORIGINAL: liv09

Men når nesa er så tett så kommer det likesom ikke inn i nesa da[&:] Eg har gitt opp og kjøpt saltvannsspray eg[8|]

Lurte på om vi kunne bruke det på han selv om han er så lita.

Jeg har en pupp med "overtrykk" i begynnelsen på ammingen. Slik at når han slipper taket der så står spruten og da sikter jeg i nesen[:D] Men har også brukt saltvanns spray nazamer, den kan brukes på babyer. De har også en spesielt for babyer på apoteket.

ORIGINAL: Jewel81

Lurte på om vi kunne bruke det på han selv om han er så lita.

Man får jo dråper også da, bruke rheller det jeg, ikke så voldsomt som spray...[;)]

Bruk saltvann som du kjøper på apoteket, ikke nesespray har jeg fått beskjed om[:)]

Her fikk Isak øyekatarr el.l rett etter vi kom hjem fra sykehuset. Et døgn klemte jeg ut litt melk og strøk dette over øyet hans.. og borte ble guggen... [:D]

Saltvannsdråper her også. Prøvde ikke med morsmelk engang. Fant ut at det bare ville bli tull siden jeg ikke helt klarer å håndpumpe

Back
Topp