Å dele graviditeten

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Gjorde det ikke :P

Jeg var 20 uker på vei på bursdagen min, så da jeg takket for hilsningene på Facebook la jeg ut et bilde av meg og magen og en halvspist kake, og en kommentar om at jeg hadde spist altfor mye kake i år.

Jeg var 20 uker på vei på bursdagen min, så da jeg takket for hilsningene på Facebook la jeg ut et bilde av meg og magen og en halvspist kake, og en kommentar om at jeg hadde spist altfor mye kake i år.
Hahaha, gjorde akkurat det samme :p

Hahaha, gjorde akkurat det samme :p
Hihi, så morsomt! :D
Tok det lang tid før noen tok hintet og turte å gratulere deg med graviditeten?

Hihi, så morsomt! :D
Tok det lang tid før noen tok hintet og turte å gratulere deg med graviditeten?

Nei, alle så det med en gang, så det var masse gratulasjoner :) jeg tok jo bare bilde av magen også, så det var ganske åpenlyst :) :p

Har ikkje annonsert noke på sosiale medier, kjem nok ikkje til og gjer det når han er født heller.. Er ikkje heilt oss ;-)

Jeg la ut et bilde når jeg var 20 uker, av storesøster som nyfødt og et bilde fra ul og skrev hvor mange dager det var siden vi ble foreldre og hvor mange ca dager til ble foreldre igjen:)

Har ikke delt noe på sosiale medier, ikke helt oss :-)

Jeg har lagt til alle familiemedlemmer på FB i en gruppering kalt familie, så jeg kan legge ut ting kun til de nærmeste. De fikk se et bilde av de kommende storesøstrene med en plakat tegnet/skrevet av 6-åringen det det sto "vi skal få oss en lillesøster":) Dette var etter ordinær UL. Senere, da jeg var halvveis, la jeg ut en status med etternavn satt sammen av etternavnene til meg og samboeren og deretter "v. 3.0 under construction. Progress 50%;)" Gjorde det samme med nummer to.

Back
Topp