Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er til nabolandet, så ingen som har behov for fly. Grunnen til at vi vurderer å flytte det er at lokalet vi egentlig skulle ha hatt plutselig har dobbelbooket seg. De andre vi har sett på er enten allerede booka, eller så tar de seg VELDIG godt betalt. Det ene tar feks 15.000 i leie kun for å være der. Man må skaffe alt av tallerkner, bestikk, stol og border selv. Så mye bry og penger er det ikke verdt, for syns ikke det var mer en helt ok. Et annet tok 12.000 for å være der, men man må i tillegg booke alt det andre også gjennom dem til full pris (mat, servitører, musikk, alkohol etc), og mye av dette er ting som ikke engang passer oss og vår stil. Så det er ikke bare for å spare penger, det er igrunnen ganske langt nede på lista. Men når vi skal bruke så ufattelig mange tusen på en fest, så er det kjekt om den kan passe til oss og vår stil, og ikke at vi "må" ha en fest som er langt unna vår komfortsone, hvis du skjønner?Reise i 4 timer er jo greit nok. Men skal gjestene dekke reisen og hotellet selv? Kostnadene? Vet ikke om jeg misforstår, men hvis det er sånn at du flytter det til utlandet fordi det koster mye med et alternativt lokale hjemme, så blir det kanskje dyrere totalt med all reising og hotell å ha det i utlandet?
Jeg personlig er i mot utenlands bryllup (annerledes hvis en av partene er fra et annet sted eller de bor der). For mange så kan det være de ikke har råd til å reise eller at de "bare" har råd til den ene turen per år. Eller som oss vi har lite ferie til overs, så hvis vi skal reise på bryllup i utlandet (da tenker jeg ikke naboland som kanskje en helg holder), så er det jo kjedelig å bruke en hel ferieuke på å reise et sted når man heller ønsket å reise et helt annet sted..
Glemte å quote deg, se innlegget over.Jeg ville pratet med alle på tomannshånd. Evt sagt at vi hadde dekket hotell og evtflybillett? Det kommer an på så mye, hvir og når.
Min pappa giftet seg i Italia. Han betalte fly og overnatting foe meg, resten måtte jeg visst stå for selv. Det ble den dyreste og dårligste sydenturen jeg har vært på noen gang![]()
Om man planlegger i god tid er nok det meste mulig![]()