Jeg har blitt det én gang og da gikk det dessverre galt igjen. Tviler på at det hadde noe å si at jeg ble gravid rett etter SA'en. Jeg har nå mistet i SA igjen og vi har ikke planer med å vente en pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har opplevd å bli gravid før ny mens, hadde dere negativ EL og graviditetstest i forkant? Jeg mistet selv helt i slutten av mai, har ikke hatt mens enda og håper på ny graviditet fort. Meeeen, min EL test ser enda positiv utvselv om graviditetstesten nå ser negativ ut...
Dere som ble gravide uten mens, fikk dere noen gang negativ graviditetstest?Det gikk veldig bra, resultatet er ei jente som blir 3 år om ei uke Fikk beskjed om å helst vente en mens, men det brydde ikke jeg meg om Samme skjedde i fjor sommer og sitter her 37+4 uker på vei med ei ny jente som satt på første eggløsning etter SA
Ja jeg fikk negativ graviditetstest.Dere som ble gravide uten mens, fikk dere noen gang negativ graviditetstest?
Jeg har fått høre, og har også lest flere plasser at det ikke er større risiko for at noe går galt eller at man mister ved å bli gravid med en gang etter SA. Men derimot sies det at man lettere blir gravid like etter en SA Jeg ble gravid uten å få mesen etter SA, men vet jo enda ikke hvordan det kommer til å gå da jeg bare et i underkant av 7 uker men har en god følelse i alle fall, og det hadde jeg ikke da jeg mista
JaNoen som har blitt det?
Og gikk det bra?
Har jo hørt at man helst skal vente til mensen kommer igjen, men her gikk det fortere enn vi ante
Litt vanskelig å vite når jeg har termin, men tar ut ifra første blødning da jeg mistet....