Å besvime

RedElf

Elsker forumet
Jeg har slitt med søvnproblemer en stund nå.
Fører jo til at jeg er sliten og utmattet ofte.
Har hatt litt sånn småepisoder derdet føles som om fokuset forsvinner på en måte.
I natt skjedde det når jeg var oppe for å ta et glass vann.
Men denne gangen besvimte jeg.

Så ...
Leste litt rundt og prøvde å finne ut litt om det å besvime.
Fikk med meg at noen har veldig lett for å besvime og andre besvimer nesten aldri.
Jeg hører nok til i den siste kategorien, men siden jeg har hatt noen episoder i det siste lurte jeg på
hva dere gjør for å unngå å besvime?
Står jo at man kan ta hodet mellom bena og sånt,
men det kommer jo så brått.
Bare falt på kjøkkengulvet jeg....

Noen erfaringer, tips eller råd?

Når det kommer så raskt så er det ikke så godt å gjøre noe med det.
Men forebygging til neste gang (håper jo ikke på en neste gang) er nok det mest reelle.

ville iallefall tatt meg en tur til legen...høres jo ikke bra ut å ha det sånn!
god bedring![:)]

Fikk legetime halv 12 så nå sitter jeg her og venter....

Jeg har slitt med søvnproblemer i mange år. Før jeg fikk innsovning så besvimte jeg et par ganger. Fordi man rett og slett er så sliten! Jeg var også mye svimmel.. bakken gikk oppover for meg.. selv om den var slakk.. det samme inne på feks en storsenter.. bakken gynget..

Pappa besvimte mye før.. han kjente at det kom.. og han ble ståenes.. trodde han kunne holde seg fast.. men det er altså umulig... Beste er å legge seg ned.. når man kjenner at det kommer..

Hadde tatt meg en tur til legen jeg.. om jeg var deg.. sjekket vitaminer osv.. Jeg hadde svært lav B12 i denne tiden..

Høres ikke bra ut, men visst du sliter med søvn så er jo
kroppen din sliten, å da er det lett for at du kan bli svimmel å kan lett gå i bakken..
men godt å se at du skal få det sjekket opp hvertfall, håper det ikke er noe galt![:)]

Selv har jeg bare besvimt en gang, å da hadde jeg 40 i feber..
stod å gjorde meg klar til å dra på skolen, hehe..
så sa stemoren min at jeg ikke fikk lov å gå, fordi jeg var syk dagen før..
men joda jeg skulle det, endte med at jeg stupte ut døren på bade å gikk rett i bakken..
da var det rett å slett fordi jeg brukte mye energi på å krangle om at jeg skulle på skolen!![8D]

Back
Topp