Å barnesikre ett hus!

Ikke mye. Har trappegrind. Og en strikk mellom knottene til søppelskapet . Og selvfølgelig farlige ting utenfor rekkevidde.

Da de to eldste var små tror jeg at jeg hadde alt som var å få kjøpt av barnesikring. :p Veldig deilig og avslappende egentlig, jeg elsker alle barnesperrer. :) Nå har vi verken peis eller trapper, så trappegrind og peisgrind utgår, men ellers barnesikrer jeg så jeg slipper å fotfølge minstebabyen også. :)

Har trappegrind, og barnesikring på to kjøkkenskap med innhold som ikke kan stå andre steder og som er skummelt. Ellers har vi organisert slik at alt som er farlig eller som vi er redde for er plassert utenfor rekkevidde. Stikkontaktene er nye og har "innebygd" sikring.

Vi har sperrer på noen skuffer og skap og stikkontaktdeksler :) ingen trapper så ikke trappegrind.

Har kun grind foran peisen og 2 sånne kantbeskyttere på et gammelt skatoll.

Trappegrind og barnesikring på noen skuffer og skap. Også er det veldig praktisk å låse vaskemaskinen når den går så ikke programet trykkes vekk eller maskinen blir stoppet.. heldigvis går det ikke ann å åpne maskinen uansett når den er startet.

Vi hadde beskyttelse på komfyren, men det var så kronglete :-P Jeg rakk knapt over for å lage mat :-P

Trappegrind har ikke vært nødvendig.

Har i grunnen ikke gjort så mye. Det eneste er at vi fortsatt setter opp grind rundt vedovnen om vinteren. Ovnen er ved der de leker, så tar ingen sjanse. Fort gjort å snuble i lekens hete og falle inn i ovnen her.

Ungene er 7 og 4 år

Har veldig lite :p Jeg HATER å måtte bryte meg gjennom barnesikring, så når lille hadde en periode med å skru på ovnen tok vi bare sikringen på den når vi ikke brukte den :p Ellers er han sjelden alene lenge nok til å gjøre noe dumt :p Noen ting er jeg veldig nøye på da, som snorer til persienner og sånn! Det henger ikke løst!

Back
Topp