Åårh...!

Froya88

Forumet er livet
Unnskyld at jeg lager en tråd for bare dette her,og unnskyld at jeg sier det,men jeg bare MÅ få det ut...[&:][;)] Av og til står "Kjendisjakten" og surrer i bakgrunnen etter "God morgen,Norge" om morningen.. Og jeg bare hater ho Pia Haraldsen![:'(] Kan ikke tenke meg noen mer dårlig og tett programleder enn ho der! Herregud altså.. Ho er så forbanna tragisk!!![&:][:'(][:@]

Som sagt.. Måtte bare få det ut! Føler meg allerede 2,5 kg lettere![:)]

syns hu barbro er like tragisk[:)]

Det er sant,men ho er faktisk hakket bedre enn Pia! Den forferdelige stemmen til ho![:'(] Måten ho prater på og alt... Høres ut som ho har en svær slimpose i halsen![&:] Skikkelig dulle-dukke er ho også! Skal være så veslevoksen,samtidig som hun er stokk dum! Bor en liten bimbo-djevel i henne.. Blir kvalm av å se og høre på ho...[:'(]

helt enig,har ingenting tiø overs for det menneske.sånn se på meg hvor deilig jeg er jente liksom.

NEMLIG!!![;)] Akkurat det jeg mener! Slike menneske altså.. Åååh!![:'(]
Det som også er så teit er det at den gangen de søkte etter en makker til Barbro,så la de jo ut informasjon på tv2.no,og søkte etter vanlige folk som var interressert.
Gikk to uker,så var det plutselig ho Pia de valgte! Ei som var kjendis fra før,osv. Hva er da vitsen med å søke etter normale vanligdagse folk!?

Oh my god...[&:]

Hun er så seriøøøøøøøøst tett.. og hun klarer jo ikke å snakke ordentlig en gang! Det er snakk om å ha svelga en frosk az.
Skjønner ikke helt hvem som liker henne jeg... æsj..

Nemlig,panterinnen!!! Heeelt tragisk![:'(]

Også sant det at det er et tragisk program,så de passer godt inn! Men uansett altså! Det er måte på.. Må jo få seg ordentlige folk på skjermen!![:@][&:]

en skam for tv verdenen! [:)]

ORIGINAL: lene80

en skam for tv verdenen! [:)]

Enig der!!!

De er til å spy av begge to[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp