Ja, gjør detJa,man blir det. Derfor minker det fort på mat som frister :-( smoothie hørtes o grunn godt ut. Må prøve det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør detJa,man blir det. Derfor minker det fort på mat som frister :-( smoothie hørtes o grunn godt ut. Må prøve det![]()
Ja det er rart. Grusomt å være kvalm, men da får man jo en bekreftelse på at det faktisk er noe der. Når kvalmen forsvant helt, ble jeg skikkelig engstelig. Men nå når den er tilbake, er detbetryggende men kjipt.Haha, da satser vi på kortere intervaller med kvalmedet nytes, samtidig som man blir litt usikker av lite symptomer. Men jeg sier til alle andre at man skal nyte det, så jeg må høre på meg selv
hehe
Ja.. Du får prøve å sove om du kanJa det er rart. Grusomt å være kvalm, men da får man jo en bekreftelse på at det faktisk er noe der. Når kvalmen forsvant helt, ble jeg skikkelig engstelig. Men nå når den er tilbake, er detbetryggende men kjipt.
Ja! Og kanskje være litt glad for at man tross alt er lite plaget? Det blir vel tungt nok etterhvertJa.. Du får prøve å sove om du kanhåper kvalmen gir seg! Tenker at sålenge en har fått positiv test må det jo være noe der, uansett om man har lite symptomer
![]()
JaJa! Og kanskje være litt glad for at man tross alt er lite plaget? Det blir vel tungt nok etterhvert![]()