Ååneeeii

tingeling1990

Glad i forumet
Bøyde meg ned tidligere idag for å henge opp noe tøy.. nå stråler det fra hofta og ned i venstrebeinet..verre utover dagen.. vansker for å bevege meg :s er som isjas nesten! Er det bekkenet som har løsna?:s bestillt kiropraktor til i morgen!
 
Kan være en nerv som er kommet i klem også :) trenger ikke være bekkenet som er klikka. Men kan være der også. Sikkert lurt med en tur til fagfolk ;) så får du nok svar. God bedring!
 
Hadde lignende smerter med første mann. Da var det nerve i klem.. begynte tidlig og det gav seg sånn mitt i svangerskapet. Men er sikkert veldig forskjellig.. Legen sa da at området i bekkenet hvor nerven går igjennom kunne være hovent.

Fikk bekkenløsning mot slutten, det var en annen smerte. ;)
 
Var hos kiropraktor idag,men føler det hjalp lite:/ stråler ikke like mye, men nå stikker det også litt mere ved skambeinet.. håper det gir seg snart :p
 
Var hos kiropraktor idag,men føler det hjalp lite:/ stråler ikke like mye, men nå stikker det også litt mere ved skambeinet.. håper det gir seg snart :p

For meg blir det vondere samme dagen som jeg har fått behandling (føler meg skikkelig mørbanka), også er det noe ømt/vondt 1-2 dager etterpå, og da slipper det taket og jeg føler meg som et nytt menneske :)
 
Back
Topp