Ååh.. Er så lei!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Gud så lei jeg er nå.. Var hos jordmor idag, biiiittelitt mer åpning og helt utflata livmormunn.. Hun ser ennå på meg som et spørsmålstegn når jeg ikke reagerer på den tøyinga.. "Det er meninga at dette skal gjøre vondt, så jeg tror du kommer til å få en veldig lett fødsel".. Hyggelig å høre hvertfall, når har den tenkt å starte da?? Hodet hadde endelig festa seg, forrige fredag kunne hun jo dytte hele ungen opp når hun var inni der.. Så la hun handa si på magen min å sa: "kjenner du virkelig ikke det her?" Jeg skjønte ikke hva hun snakka om en gang jeg.. "Jeg tror du kjenner litt mindre enn du egentlig burde du, du har jo en masse sammentrekninger" HÆ? Har jeg det liksom? Men det er jo veldig flott å vite at jeg har en meget høy smerteterkel da.. Og stort sett ikke kjenner noen ting som liksom skal være vondt.. Hun tvilte sterkt på at jeg ble å komme på timen som jeg har neste torsdag.. Jeg håper virkelig hun har rett! Vil ha januar baby jeg.. Også er vi sååå lei også.. [:-] Håper tøyinga gjorde sitt denne gangen og dette blir mitt sisste innlegg som gravid, neste blir som mamma[:D]

[:)] Du blir nok en januarmamma skal du se!! Det må jo være kjempedeilig og motiverende å vite at du har en høy smerteterskel!! [:D] Det er jo så forskjellig fra person til person!! Prøv å tenk på det positive selv om det ikke er så lett alltid [8|]

ORIGINAL: homma

He He.Du er morsom du.Må alltid le av innleggene dine.
Håper virkelig det hjalp denne gangen da og at du fortsatt blir i januar klubben.
Lykke til videre[;)]

Det er så mange som sier det, men jeg skjønner ikke hvorfor.. Må være ganske arti når jeg er bitter ellernoe[8D] Men det er jo bra at folk kan le litt av meg.. Mye koseligere å lese slike innlegg[:D]

Sååååå bra!!! kjempebra altså... Du er jo helt råååååå...

Lindaen: Kanskje vi skulle prøve trikset til Bast?
Var det ikke noe med å massere en pute ved hælen på en av føttene? Skulle visst få i gang riene?

Tror nok vi må det ja.. Men jeg rekker ikke ned så jeg må ty til samboern for hjelp! Også skal vi følge rådet til jordmoren.. Ha sex, ligg med rompa høyt minst en time! Vi har hatt sex hver kveld, men har aldri ligget så lenge, eller med rompa høyt! Gratulerer med 500 innlegg forresten[:D]

Da vet du hva du må gjøre ikveld. Hehehe.. Masse sex og rompa i været.

Klemmer fra oss.

ORIGINAL: lindaen

Tror nok vi må det ja.. Men jeg rekker ikke ned så jeg må ty til samboern for hjelp! Også skal vi følge rådet til jordmoren.. Ha sex, ligg med rompa høyt minst en time! Vi har hatt sex hver kveld, men har aldri ligget så lenge, eller med rompa høyt! Gratulerer med 500 innlegg forresten[:D]

*Takker*
Da får du ha en herlig kveld/natt med masse sex og rumpa i været [;)]
Tror jeg får nøye meg med den pute-massasjen jeg [&o]

Back
Topp