L
lindaen
Guest
Gud så lei jeg er nå.. Var hos jordmor idag, biiiittelitt mer åpning og helt utflata livmormunn.. Hun ser ennå på meg som et spørsmålstegn når jeg ikke reagerer på den tøyinga.. "Det er meninga at dette skal gjøre vondt, så jeg tror du kommer til å få en veldig lett fødsel".. Hyggelig å høre hvertfall, når har den tenkt å starte da?? Hodet hadde endelig festa seg, forrige fredag kunne hun jo dytte hele ungen opp når hun var inni der.. Så la hun handa si på magen min å sa: "kjenner du virkelig ikke det her?" Jeg skjønte ikke hva hun snakka om en gang jeg.. "Jeg tror du kjenner litt mindre enn du egentlig burde du, du har jo en masse sammentrekninger" HÆ? Har jeg det liksom? Men det er jo veldig flott å vite at jeg har en meget høy smerteterkel da.. Og stort sett ikke kjenner noen ting som liksom skal være vondt.. Hun tvilte sterkt på at jeg ble å komme på timen som jeg har neste torsdag.. Jeg håper virkelig hun har rett! Vil ha januar baby jeg.. Også er vi sååå lei også.. [:-] Håper tøyinga gjorde sitt denne gangen og dette blir mitt sisste innlegg som gravid, neste blir som mamma[:D]