Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MamsnogLillegutt
Det vrir seg inni meg bare jeg ser bilder av den lille jenta. Hvem vil barn så vondt egentlig? Håper på at hun kommer tilbake i god behold.
ORIGINAL: *yummymummy*
ja, leste om det tidligere i dag! utrolig tragisk start på et nytt år. Håper de finner jenta i godt behold[:(]
ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT
ORIGINAL: unemorenjepp,det er det..hørte det på nyhetene! to menn hadde kidnappet hun,for var bare moren som fikk være i sverige,jenta og faren hadde irakisk statsborgerskap..
Leste på en nettavis i dag at det trolig var faren som hadde kidnappet henne og at de var på vei til Irak...[:(]
så jeg tror kanskje moren egentlig har tatt henne med først,til sverige..så har han kidnappet hun tilbake..
faren skulle visstnok ha ringt moren selv og fortalt at det var han som hadde henne
ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT
ORIGINAL: unemorenjepp,det er det..hørte det på nyhetene! to menn hadde kidnappet hun,for var bare moren som fikk være i sverige,jenta og faren hadde irakisk statsborgerskap..
Leste på en nettavis i dag at det trolig var faren som hadde kidnappet henne og at de var på vei til Irak...[:(]
så jeg tror kanskje moren egentlig har tatt henne med først,til sverige..så har han kidnappet hun tilbake..
faren skulle visstnok ha ringt moren selv og fortalt at det var han som hadde henne