Åå neeeiii

Snoflak

Elsker forumet
http://www.dagbladet.no/2010/01/01/nyheter/utenriks/kdinapping/forsvinning/etterlysning/9738714/

Noe så forferdelig.. Tenk hvor redde foreldrene er nå... Guri, det vrei seg innvendig nå... huff så fælt... Mine tanker går til familien.. Håper hun kommer trygt hjem... [:(]

Såg nettop bildeetterlysningen på vg og.
Off, ikkje ofte sånt skjer her oppi norden.

Stakkars familie.

ORIGINAL: Niiiitah87

Såg nettop bildeetterlysningen på vg og.
Off, ikkje ofte sånt skjer her oppi norden.

Stakkars familie.

Det vrir seg inni meg bare jeg ser bilder av den lille jenta. Hvem vil barn så vondt egentlig? Håper på at hun kommer tilbake i god behold.

ORIGINAL: MamsnogLillegutt

Det vrir seg inni meg bare jeg ser bilder av den lille jenta. Hvem vil barn så vondt egentlig? Håper på at hun kommer tilbake i god behold.

Ja helt utrolig.. tenk at folk kan få seg til å skade barn.. og hvorfor stjele andres barn ?? Er der noe her i verden som betyr mer enn barna våre ? Nei.. huff.. så forferdelig trist..

Leste på en nettavis i dag at det trolig var faren som hadde kidnappet henne og at de var på vei til Irak...[:(]

ORIGINAL: |Toulouse|

I know, off. Håper de finner ho fort!
Orker ikke tenke på hvor fælt de har det nå[X(]

ja uff det er grusomt!! [:(] stakkars jenta, og stakkars familien. Kan ikke tenke meg hva de går igjennom nå... håper virkelig at de finner henne!

ORIGINAL: *yummymummy*

ja, leste om det tidligere i dag! utrolig tragisk start på et nytt år. Håper de finner jenta i godt behold[:(]

De sa jo på nyhetene at faren har sagt til mora at jenta e på vei til Irak og e i god behold..

[:(][:(][:(] Faren vil jo sikkert se barnet sitt han å..men dette e ikke måten å jøre d på..

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: unemoren

Leste på en nettavis i dag at det trolig var faren som hadde kidnappet henne og at de var på vei til Irak...[:(]
jepp,det er det..hørte det på nyhetene! to menn hadde kidnappet hun,for var bare moren som fikk være i sverige,jenta og faren hadde irakisk statsborgerskap..
så jeg tror kanskje moren egentlig har tatt henne med først,til sverige..så har han kidnappet hun tilbake..
faren skulle visstnok ha ringt moren selv og fortalt at det var han som hadde henne

Hvor står dette? Finner ikke noe på vg.no om det der.

Første jeg tenkte på også når jeg leste at ho bodde med mamman sin!
Syns synd på mamman[:(]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

jepp,det er det..hørte det på nyhetene! to menn hadde kidnappet hun,for var bare moren som fikk være i sverige,jenta og faren hadde irakisk statsborgerskap..
så jeg tror kanskje moren egentlig har tatt henne med først,til sverige..så har han kidnappet hun tilbake..
faren skulle visstnok ha ringt moren selv og fortalt at det var han som hadde henne

Dette er nå ett godt alternativt til alt annet som kan ha skjedd henne.
Håper virkelig at hun kan være hos pappa'en sin når hun først har forsvunnet[&o]

Man kidnapper ikke ett barn.. sitt eget eller ikke!! Syns det var helt hårreisende rett og slett!!

Hadde klikka i vinkel om eksen hadde kidnappa datteren min og tatt hun med til ett annet land.. Men så klart gjør han det.. Der nede har jo ikke mammaen noe og si. Det er jo klart det er like ille vis det var det moren gjørde da hun reiste fra Irak, men tingen er at der nede har ikke dama noe og si i foreldresaker (noe en venn fra Irak fortalte meg vel og merke)

Syns uansett det er helt forferdelig at denne nydelig lille jenta er blitt kidnappet om det så er av moren eller faren.. De tenker ikke mye på hvor masse dette kan skade henne.

Back
Topp