Åååh! Kom meg ikke på jobb i dag

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Jeg kastet nemlig opp i bilen PÅ meg selv:p usj! Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke var på bussen:D

Nå ligger jeg langflat på sofaen med saltchipsen rett ved min side :D
 
Bra du ikke var på bussen ja :p
 
UPS! God bedring!
 
Å nei, så leit.

Håper du kan bruke dagen i dag til å komme til hektene og at gode frokostrutiner kan hjelpe deg fremover.

God bedring!
 
Huff :p Det er ikke bare. Måtte selv kaste opp i en konvolutt mens jeg kjørte bil en dag...
 
Usj så kjedelig! Oppkast er det verste jeg vet, så jeg føler virkelig, virkelig med dere! :p
 
Hehe :p Må jo smile litt selv da. Sånn er det å være gravid, og dette har jeg håpet på i flere år så :p
Ikke sant.. husker ene venninna mi å.. som har valgt å reiser til Danmark da hun ikke finner seg noen mann... hun tok alle tegn sååå positivt... hun kasta opp og kasta opp.. nesten hele svangerskapet.. og jeg husker at jeg sa at jeg syntes det var ille.. og hun svarte : neida.. her kaster vi opp med et smil om munnen... det er jo en premie i enden her... jeg kan godt kaste opp for det..
 
Ikke sant.. husker ene venninna mi å.. som har valgt å reiser til Danmark da hun ikke finner seg noen mann... hun tok alle tegn sååå positivt... hun kasta opp og kasta opp.. nesten hele svangerskapet.. og jeg husker at jeg sa at jeg syntes det var ille.. og hun svarte : neida.. her kaster vi opp med et smil om munnen... det er jo en premie i enden her... jeg kan godt kaste opp for det..

Herregud, det var da nesten i overkant sporty ;) Et helt svangerskap med oppkast... Ja, det er jo en veldig fin premie i enden :D
 
Back
Topp