Ååå jeg har forelsket meg i navnet

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Sakarias / zakarias :P har dere noen navn dere har falt litt for enda ? Vist vi får jente ( noe jeg ikke tror) kommer vi til og kalle henne Alicia * oppkalling * :)
Liker godt Gabriel også :P
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg har falt for navnet Oliver, men samboer vil ikke snakke om navn før vi vet kjønn. Tror det er gutt :)

Mannen min bestemte Sander for lenge siden. Så begynte å bli vant til de jeg også. Så blir nok en Sander om det blir gutt. Vis det blir jente vil jeg det skal bli Tia Caroline. Men vet ikke om gubben er enig eller ikke.

Jeg synes Lucas eller veldig fint :) jentenavn har vi egentlig ikke tenkt på siden vi er helt sikre på gutt ;) Men synes Isabelle er veldig fint :)

Charlie har eg blitt forelsket i:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Sakarias / zakarias :p har dere noen navn dere har falt litt for enda ? Vist vi får jente ( noe jeg ikke tror) kommer vi til og kalle henne Alicia * oppkalling * :)
Liker godt Gabriel også :p
Liket zakarias godt, liker ikke gabriel pga betydningen av navnet :-/ :-)
Har enkelte navn jeg liker men vil ikke røpe de helt enda :-)

Kjempe fint navn :) synes det er fint å bruke navn som ble brukt for lenge siden eller noe nytt. ;)

Iris og Anker er mine favoritter. Begge er oppkalling, etter mormor og oldefar.

Sist stod Aurora og Mali på listen, men nå veit jeg ikke helt hva jeg syns ;) Sambo skal absolutt ha navnet Ailo hvis det blir gutt, men vi får se ;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Sist stod Aurora og Mali på listen, men nå veit jeg ikke helt hva jeg syns ;) Sambo skal absolutt ha navnet Ailo hvis det blir gutt, men vi får se ;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡
syntes ailo er fint jeg :-P Jeg var veldig glad i Isabella før men har likt det så lenge såå vett ikke helt lengre begynner og bli litt lei av det på en måte hehe ;)

Det er og en dødsengel
okei. er ikke så inni sånn ting men Syntes selve navnet er fint =) vett ikke hvor mye jeg bryr meg om betydninger , men syntes jo det er koselig vist det betyr noe fint da :) ville egentlig ha Amanda til jente navn det betyr jo den som er verdt å elske og oldemora mi het det... men så har ei venninde brukt det så da går ikke det ;) spurte forøvrig kommende storeboren her på 3 om babyen kunne hete Gabiel da svarte han at ja grusomme gabriel kunne han hete,litt for mye sabeltann på gutten ;)

okei. er ikke så inni sånn ting men Syntes selve navnet er fint =) vett ikke hvor mye jeg bryr meg om betydninger , men syntes jo det er koselig vist det betyr noe fint da :) ville egentlig ha Amanda til jente navn det betyr jo den som er verdt å elske og oldemora mi het det... men så har ei venninde brukt det så da går ikke det ;) spurte forøvrig kommende storeboren her på 3 om babyen kunne hete Gabiel da svarte han at jagrusomme gabriel kunne han hete,litt for mye sabeltann på gutten ;)

Er katolikk så må kunne mine kristne navn :-P
Her får de ett bruke navn og ett helgennavn.

Sakarias / zakarias :p har dere noen navn dere har falt litt for enda ? Vist vi får jente ( noe jeg ikke tror) kommer vi til og kalle henne Alicia * oppkalling * :)
Liker godt Gabriel også :p
Fine navn:)

Back
Topp