Ååå - gruer meg sånn til i morgen..

MissSunshine

Betatt av forumet
Skal til gyn for å kontrollere en cyste de fant ved innvendig UL på forsamtalen i morgen. Og jeg gruer meg skikkelig!! Er forferdelig pysete når det gjelder leger og sykehus, og ser nå for meg at dette er noe farlig.

I tillegg så sa de i Haugesund at cysten måtte være borte før oppstart med spray, så da kan det jo godt være at forsøket blir utsatt. Og jeg har så utrolig lite lyst å vente mer nå, vi er jo bare en uke fra spraystart hvis alt går som det skal...

Huff, ble mye syting dette her. Men er alene hele kveld, og trengte å lufte tankene litt. Kryss fingrene for at det går bra i morgen jenter, det trenger jeg!

dette går nok så bra skal du se[:)]

ønsker deg masse lykke til

ORIGINAL: VilSåGjerne

krysser fingrene her og

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for deg!

Signerer denne.

krysser fingrene her og

hvis alt går som det skal...

Huff, ble mye syting dette her. Men er alene hele kveld, og trengte å lufte tankene litt. Kryss fingrene for at det går bra i morgen jenter, det trenger jeg!
ORIGINAL: jon blund

krysser fingrene her og

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for deg!

Takk jenter, dere er snille[:)] Prøver å tenke at i morgen på denne tiden er jeg ferdig - og kan forhåpentlgvis se fram til spraystart om en uke!

Takk igjen for gode ord og lykkeønskninger[:)]

ElinR: Da håper jeg at vi to kan slå følge med hverandre på veien[:)] Vi ligger jo så og si likt i løypa. Hvor holdere dere til?

Nesing: Ja du har helt rett, skal prøve å tenke sånn jeg også. Det kommer oppdatering i morgen[:D]

Oj, medisiner i hus og greier! Ikke rart du har nedtelling da nei[:)] Jeg har satt nedtellingen litt på vent jeg da, så får vi se hva som skjer i morgen[8|]

Sendte Porsgrunn også medisinene i posten, eller fikk du resepter og hentet de på apoteket selv? Kan jeg spørre hvor mye det kom på?

Vi holder til i Haugesund, og de sender alle medisinene i posten på en gang sånn som jeg har forstått det. Men jeg har i tillegg fått en resept på Synarela nesespray allerede, sånn i tilfelle medisinen ikke kommer frem på en uke (fra og med i morgen)

Back
Topp