Ååååhooooiiiii....

Inkamor

Betatt av forumet
Idag er jeg kvalm!!! Så kvalm at da jeg sto opp for å sende samboers barn på skolen, måtte jeg bare lempe alt over til han å gå å legge meg igjen. Kjennes ut som om jeg kommer til å spy bare av å snu meg:

Nesten slik at jeg synes jeg blir litt kvalmere for vær dag som går.. Håper det git seg snart:/

Sånn, det var dagens "synd på meg" innlegg;)

Flere som har det sånn for tiden?

Idag er jeg kvalm!!! Så kvalm at da jeg sto opp for å sende samboers barn på skolen, måtte jeg bare lempe alt over til han å gå å legge meg igjen. Kjennes ut som om jeg kommer til å spy bare av å snu meg:

Nesten slik at jeg synes jeg blir litt kvalmere for vær dag som går.. Håper det git seg snart:/

Sånn, det var dagens "synd på meg" innlegg;)

Flere som har det sånn for tiden?

Ikke her, men får meg til å verdsette hvor heldig jeg er som slipper. Ønsker deg god bedring for dagen!

Her og!! :(
Kjennes ut som dagen derpå hver dag.. Også plages jeg med å holde maten nede :( kommer bare opp igjen her gitt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke kastet opp ennå men vært på nippet. Morgenkvalme? Pff, hele døgnet kvalme burde det hett. Skulle gjerne flyttet inn på badet eller tatt opp fast bopel i sofaen for alt jeg gjør kjennes ut som et ork.

Kvalm 24/7 her, kaster ikke opp men er veldig slitsomt, får ikke gjort noenting men vi får tenke at det er et positivt symptom for lille spire☺️❤️

Ja spesielt på morningene! Også er det kun meg som må levere ungene, og jeg blir så dårlig at jeg spyr flere ganger før jeg setter meg i bilen og da føles det mye bedre..

kaster ikke opp, men du og du så kvalm jeg er innimellom.. i går vurderte jeg faktisk å stikke fingrene i halsen for å se om det hjalp på kvalmen, men ble enda kvalmere bare ved tanken, så da gikk jeg heller og la meg ;) eneste positive med det å være kvalm må jo være at spiren da enda er på plass, holder seg der og utvikler seg?!
er ikke så vondt at det ikke er godt for noe ;)

Nå føler jeg også for å si åååååhoooi! Er på jobb, men det kunne likegodt vært en båt. Hvorfor lager vifta så høy lyd???

kvalm hver morgen og hver kveld! har enda ikke kastet opp, men det kjennes ut som jeg holder på å kaste opp hele tiden!

Har hørt at ingefærkapsler skal hjelpe - så må investere i det. Ingefær i te hjelper også litt hos meg :)

kvalm hver morgen og hver kveld! har enda ikke kastet opp, men det kjennes ut som jeg holder på å kaste opp hele tiden!

Har hørt at ingefærkapsler skal hjelpe - så må investere i det. Ingefær i te hjelper også litt hos meg :)

Hadde vært så bra om det hjalp å bare kaste opp eller gå på do :/

Ikke her, men får meg til å verdsette hvor heldig jeg er som slipper. Ønsker deg god bedring for dagen!
Enig! Verdsetter hver dag uten kvalme. :-)

Har hatt d sånn ++ i tre uker :-( Konstant kvalme, og oppkast 6-8 gang per dag :-( Litt bedre i går og i dag.. Holder sofa/senga jeg..

Er dere sykmeldte? Og hvor tidlig ble dere det? Jeg er ca 6 uker og vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Vet av erfaring at det blir verst om 3-4 uker. blæh

Var på apoteket igår for å høre om kvalmestillende...
Da nevnte hun der at de anbefalte ikke ingefær til gravide... Pga økt sjangse for SA...
Synes det var rart, da jeg drakk masse ingefær te de første ukene av svangerskapet da jeg hadde influensa..

Er dere sykmeldte? Og hvor tidlig ble dere det? Jeg er ca 6 uker og vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Vet av erfaring at det blir verst om 3-4 uker. blæh
Nei, er i 100% fast jobb. Var på jobb idag også, kvalm som fy... Men gikk å spiste på mariekjeks under hele vakten;)
Er bare kjempekvalm jeg da, har kunn kastet opp 1 gang på 8 uker...

Back
Topp