Ååååh, det er såå herlig

ORIGINAL: MrsQuattro

Så herlig!

Er det bare jeg som har testet 1 eneste gang?[8D] Hadde vært litt artig å teste engang til, men redd for at den skal være dårligere.. Men er jo litt bekymret for det, hver gang jeg er på do, så er jeg redd for at det skal være blod der..

Ønsker oss masse lykke til videre![:D]

jeg og har bare testet en gang, men puppa mine er så ømme så jeg er sikker i min sak :) men får svar til uken ang min hcg stignings test :)

ORIGINAL: Bina

Når tok du den digitale HVM?

På lørdag, når jeg var 4+6. Tenkte egentlig å vente til i går eller i dag, men klarte ikke [:-]

ORIGINAL: MrsQuattro

Så herlig!

Er det bare jeg som har testet 1 eneste gang?[8D]

Hehe, MrsQuattro, jeg har også bare testet 1 gang! [8D]
Det gjorde jeg forrige gang også. Men jeg må si at jeg blir fristet siden jeg har så lite symptomer, og så blir jeg fornuftig og tenker at det er bare bortkastede penger... [:)] Spiren sitter nok godt der den sitter!

Men jeg skjønner godt at man vil teste flere ganger når man har mistet tidligere!

ORIGINAL: HøstVinterMamma

På lørdag, når jeg var 4+6. Tenkte egentlig å vente til i går eller i dag, men klarte ikke [:-]
Ok. bare lurte for jeg restet i går 4+6 og fikk 3+. var derfor jeg lurte[;)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ok. bare lurte for jeg restet i går 4+6 og fikk 3+. var derfor jeg lurte[;)]

Jeg så du hadde fått det ja [:)] Man produserer ikke hcg likt vet du. Og du fikk positiv test tidligere enn meg også, så du produserer nok mere hcg enn meg sikkert.

Back
Topp