Ååååh, det er såå herlig

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
å se at testene blir sterkere og sterkere [:)][:D] (Ja, testoman. Men, jeg får en viss kontroll på at det går bra denne gangen)

Også blusser det opp med eksem her og der (kløøøøøøør), og det er også et godt tegn faktisk [:-]

Var på legekontoret å tok hcg-serum på fredag, så er spent på å høre hva det lå på.
Skal ta ny på tirsdag.

Denne gangen har jeg troen på at det går bra [:D] Hurra!!!

Hurra for sterkere tester og eksem [:D] Dette skal gå bra HVM [:D] Denne gangen skal spira sitte hos oss alle [;)]
Må lure meg bort på apoteket klokka 1700 å kjøpe meg en test med uker, har ikke testet på snart ei uke [:-]

Så kjekke nyheter, kan godt forstå alle testene dine, må jo vær et så betryggende syn. Og jippi for kløe og eksem, ingenting er bedre [:D] Jeg vil også teste, men har ikke råd til det. Så får bare stole på at det går som det går[:)]

Tusen takk skjønne jentene [:)][:)]

Godt å ha troen på at det går bra denne gangen [:)]

Så herlig! [:D]

Fint og se at det er flere enn meg som er testomane!

Fiiiine testerekkene!

Veldig fin testrekke ja [:D]

Har lyst til å prøve den CB'n som viser antall uker jeg. Vet du forresten hvor høyt den går i antall uker den viser? Edit: Sjekke CBs hjemmeside og den sier 3+(da er man 5 uker eller mer på vei i følge legens beregninger).

Hehehe...Og jeg som trodde jeg var ille[8D] Men du har jo en bedre grunn enn meg da...[8|][:-]

Jeeej...Dette skal gååå sååå bra altså...Det bare må, eller blir det klikk i vinkel her...[:-]

Spent på hCG din jeg også...[8D]

ORIGINAL: Prussiluskan

Veldig fin testrekke ja [:D]

Har lyst til å prøve den CB'n som viser antall uker jeg. Vet du forresten hvor høyt den går i antall uker den viser?

Den går opp til 3+ [:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Hehehe...Og jeg som trodde jeg var ille[8D] Men du har jo en bedre grunn enn meg da...[8|][:-]

Jeeej...Dette skal gååå sååå bra altså...Det bare må, eller blir det klikk i vinkel her...[:-]

Spent på hCG din jeg også...[8D]

Ja, jeg ble ille etter de 2 SAène [:-][&:]

Jepp, denne gangen SKAL det gå bra [:)]

Jeg skal oppdatere når jeg får vite hcg-nivået fra fredag [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så herlig! [:D]

Ja, det er sååå deilig å se [:)][:D]

Så bra[:)]

[:)]er så koselig å lese det her snuppa!!
er så gla på dine vegne[:D]

Så herlig!

Er det bare jeg som har testet 1 eneste gang?[8D] Hadde vært litt artig å teste engang til, men redd for at den skal være dårligere.. Men er jo litt bekymret for det, hver gang jeg er på do, så er jeg redd for at det skal være blod der..

Ønsker oss masse lykke til videre![:D]

ORIGINAL: vevina

[:)]er så koselig å lese det her snuppa!!
er så gla på dine vegne[:D]

Tusen takk [:)]

ORIGINAL: MrsQuattro

Så herlig!

Er det bare jeg som har testet 1 eneste gang?[8D] Hadde vært litt artig å teste engang til, men redd for at den skal være dårligere.. Men er jo litt bekymret for det, hver gang jeg er på do, så er jeg redd for at det skal være blod der..

Ønsker oss masse lykke til videre![:D]

Hehe, mulig det [:-][:)] Kjenner til den frykten ja... Ser etter hver gang selv jeg [&:] Har jo nylig opplevd det 2 ganger (februar og april).

må si det at 4 tester p 4 som lyste gravid og en i dag og mannen sa ingen tvil om så da ringe legen i morgen så vi får se når eg får komme til
ja begynner på uke 5 på onsdag og term før eg har vært hos legen e 19 april så vi får se hvor rett eg har spennenende[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Brannjente

må si det at 4 tester p 4 som lyste gravid og en i dag og mannen sa ingen tvil om så da ringe legen i morgen så vi får se når eg får komme til
ja begynner på uke 5 på onsdag og term før eg har vært hos legen e 19 april så vi får se hvor rett eg har spennenende[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Det er sååå herlig [:)][:D] Blir spennende å se om det stemmer ja [:)]

Back
Topp