Åååå

I går kjente sambo spark for første gang ❤️ akkuratt rundt samme tid som han kjente med storesøster ❤️ tror det ble litt mer virkelig for han da ja! Han har så lange dager på skolen så han får liksom ikke vært så mye tilstedet.

Åh så koselig!! De får nok ikke kjent så mye som oss nei :)<3
 
Så koselig! ❤️Gleder meg fortsatt til å kjenne noe selv jeg :p Hehe
 
Åå, så koselig :) tror sambo går rundt og venter på at han skal få kjenne det her også
 
Det er så koselig!
Må være helt magisk for mannen :)


Mannen kjente det på tirsdag for første gang, og som han sa "shit det er virkelig noen inni der"...

Og i går da vi la oss snakket vi om det og han la til "jeg elsker han allerede"...
 
Så herlig at han fikk kjent :) det blir mye mer virkelig da ja.

Har prøvd å få mannen til å kjenne i mange uker nå men baby er aktiv helt til pappa legger hånden på magen, og da er det helt stopp :p så mannen har jo gitt opp stakar
 
I går kjente sambo spark for første gang ❤️ akkuratt rundt samme tid som han kjente med storesøster ❤️ tror det ble litt mer virkelig for han da ja! Han har så lange dager på skolen så han får liksom ikke vært så mye tilstedet.
Åå, så koselig! Skjønner det var stas! <3 I går var den første dagen jeg kjente spark på utsiden av magen (tror jeg da, hvertfall første gang jeg prøvde å kjenne på magen). Typisk at mannen er ute med kompiser da! Og da han først kom hjem hadde jeg lagt meg! Haha!
 
Så koselig :)
Vi venter spent på det samme her hjemme :)
 
Dumt spm fra førstegangs!
Hvor kjenner dere det liksom? Altså hvor på magen, skjønner det ikke er foten liksom :p haha
 
Dumt spm fra førstegangs!
Hvor kjenner dere det liksom? Altså hvor på magen, skjønner det ikke er foten liksom :p haha
han beveger seg mye her så kjenner han alt fra nede ved skambeinet og opp rett over navelen:) og på sidene mellom der da. Så merker han egentlig overalt <3
 
Så herlig! Mannen har også nettopp så vidt begynt å kjenne at hun sparker og det er så kjekt å kunne dele opplevelsen :)
 
Jeg er 16 uker og kjenner lille hver dag nå, men mannen klarer ikke å kjenne det enda :) Hvor langt på vei var du når mannen kunne kjenne det? :)
 
Idag kjente endelig mannen det her❤️ er 21 uker idag. Men jeg har kjent det utenpå magen i 4 uker. Han har bare stoppet opp med en gang noen andre har tatt på magen :p
 
Jeg kjenner det også utenpå, men mannen kjenner ingenting! Vet nok ikke helt hva han skal kjenne etter, det er jo så svakt enda!
 
Back
Topp