Åååå...layout som denne...

Det har blitt dødt på underforumene nå hvertfall, og syns det er trappa ned her også.
Klart det er påskeferie, men har det pleid å være så stille i påsken da? neppe...

Det er ikke alle tråder man får svare eller lese innlegg. Og det er lading mellom alle svar osv. Det tar så lang tid =P
Jeg har ikke masse reklamer og dilldall og sånt da. Jeg bruker safari (mac) Så her er det greit sånn sett. 

Jeg for min del har aldri vært så lite på bv som jeg har vært siden dette nye kom ut.
Jeg har også blitt fratatt alle mine innlegg og det var ikke veldig gøy.
Men jeg tror dette nye forumet er det siste sparket jeg og trengte for å ikke være her så mye fremover, så kanskje jeg burde vært glad for det ;) Men nei, jeg har vært her siden 2006 og no er jeg mer eller mindre ferdig her inne ja.
Jeg likte ikke dette nye forumet, men jeg er ikke bortskjemt, bare misfornøyd, og det må man vel få lov til :)

herre for en syting!

etter litt tid så blir dere vant til det nye designet slik som vi alle har når f.eks facebook har forandret sitt design ørten ganger! 

syns ikke dette er så gale og det er for en grunn de har forandret det ;)

Hadet bra til dere som ikke gidder å være på ett forum på grunn av hvordan det ser ut. 
Trynefaktor kalles det. 
Vi andre skal kose oss likevel.

Syns egentlig ikke det er så ille, men merker allikevel at jeg har vært her mye mindre de siste dagene. Og syns egentlig det er veldig greit emoticon

jeg ser ærlig talt nesten ikke forskjell jeg.... ja jeg trenger kanskje lesebriller men, eneste jeg ser er at det er blått innimellom og at det er på norsk og at knappene er mer farger/bilder og sånn... er det så big deal?

Skulle likt å se en liste over alle de som sier at de ikke skal være her mer pga layout...
Og så snakkes vi igjen om 2 mnd :P

Dette minner meg om kjerringer på 90 år...

"jeg forstår ikke disse nymotens greiene!"
"alt var så mye bedre i gamle dager"
"huff, alt dette teknologiske, det er så vanskelig"

Dette er sånt bestemor sier gitt...

Da jeg var yngre så var det morsomste jeg viste å få ny mobil, sitte å knotte og rote rundt i evigheter og finne ut hvordan ting fungerte og lære nye funksjoner..

Mens her er det slakt og det skal dømmes nedenom og hjem før man i det hele tatt har prøvd... Nei, å prøve i noen dager er ikke nok... Og mange ting skal jo endres, hvorfor ikke vente å se før man skriker... ;)

lille bringebær skrev:
Miss Trash a lot skrev:
Jeg er enig, jeg har vært på bv fordi det ikke har sett ut som det her... fordi det har vært enkelt og lett å bruke...
Jeg er bare skuffa kjenner jeg...

Enig!!! 

[Hildemor] skrev:
lille bringebær skrev:
Miss Trash a lot skrev:
Jeg er enig, jeg har vært på bv fordi det ikke har sett ut som det her... fordi det har vært enkelt og lett å bruke...

Enig!!! 

Kidada skrev:
Skulle likt å se en liste over alle de som sier at de ikke skal være her mer pga layout...
Og så snakkes vi igjen om 2 mnd :P

Dette minner meg om kjerringer på 90 år...

"jeg forstår ikke disse nymotens greiene!"
"alt var så mye bedre i gamle dager"
"huff, alt dette teknologiske, det er så vanskelig"

Dette er sånt bestemor sier gitt...

Da jeg var yngre så var det morsomste jeg viste å få ny mobil, sitte å knotte og rote rundt i evigheter og finne ut hvordan ting fungerte og lære nye funksjoner..

Mens her er det slakt og det skal dømmes nedenom og hjem før man i det hele tatt har prøvd... Nei, å prøve i noen dager er ikke nok... Og mange ting skal jo endres, hvorfor ikke vente å se før man skriker... ;)

hehe ja du sier noe der!

Hadde enda ting funket ja! Men man får jo ikke vært inne på generelt... får nesten ikke svart i tråder.. alt henger.. derfor syter jg! Syter ikke så mye over layouten.. synes den forrige var MYE bedre.. men får jo ikke gjort noe med det.. men når ingenting funker her.. så synes jeg det er svært irriterenes!

Synst det ble litt "sterilt" og upersonlig nå jeg.. og synst teksten var litt liten, på macen min bruker forumet bare halve skjermen. Profilbildene er alt for små også.. kjenner jo ikke igjen folk lenger.

TRUR kanskje det er en vanesak - og jeg håper at med de tilbakemeldingene vi har kommet med vil det bli bedre :) Spørsmålet er bare hvor lenge man gidder å vente på forbedringene! :P 

Det jeg savner mest er oversikten over "vis tråder jeg har deltatt i", samt at de innleggene man ikke hadde lest var uthevet. Det er det jeg irriterer meg mest over nå - veldig slitsomt å sitte å bla og bla og bla. Så håper det kommer tilbake.

Ellers er det et par andre ting også, som jeg har nevnt i spørsmålstråden. Som f. eks oversikt over pålogget, legge ut bilder med html koder, navigeringsknapper nederst osv.

JEG skjønner ikke hvorfor BV skulle legge inn forandringer i PÅSKA jeg..
Når dem ikke klarer å gjøre alt ferdig, å må vente til over påske for å rette opp, legge inn info +++
Hva var vitsen??
Passa veldig dårlig når folk ikke er på jobb å fikser feilene med engang!!
Det klager jeg på!!!

Ellers så er den nye layouten tregt, uoversiktelig og kun ROT over alt.. Mine sider er en vits i forhold til det var før.. Mye av de viktige tingene er forsvunnet å virker ikke som om de som driver å endrer på BV har noe peil!!

Mrs Lutz skrev:
jeg ser ærlig talt nesten ikke forskjell jeg.... ja jeg trenger kanskje lesebriller men, eneste jeg ser er at det er blått innimellom og at det er på norsk og at knappene er mer farger/bilder og sånn... er det så big deal?

Samme her.. Ting går kanskje litt tregt, ja, men det kommer seg nok etterhvert emoticon

Miss Trash a lot skrev:

Enig.. Det var mye mer oversiktlig før, og jeg droppa BIM og DIB og alle de der pga slik layout som dette.

Helt greit for meg meeeen håper de gjør noe med hastigheten etterhvert..  

Det er elendig, kommer ikke inn, får ikke svart på innlegg, får ikke lest tråder osv osv..
kommer ikke være her så mye lenger.. for å bruke evigheter for å lese et innlegg er uaktuelt. 
utsende spiller ingen rolle... men synes det var bedre før..

Kråksjærten skrev:
...er grunnen til at jeg ikke er på andre forum som egentlig virker spennende!

Jaja...var vel på tide å finne på noe anna enn babyverden! Nesten 6 år holder vel:-p

...og nei, ingen sytetråd! Ganske greit å endelig få et spark bak til å finne på noe anna når man har litt "fri":-)

------------------------------------------------------------------------------
helt enig! jeg har vært medlem her siden januar 2006.
og med en sønn på 7 mnd har jeg virkelig ikke tid til å sette meg inn i dette nye rotete forumet, og vente på all opp og nedlasting. jeg må si jeg er utrolig skuffet. man kan vel oppgradere et forum uten å forandre på absolutt alt?!

men som andre her sier, er det et spark bak til å komme seg ut herfra!

tror mange blir borte, ser allerede hvor liten aktivitet det er på de forskjellige forumene...

likte babyverden sånn som den var jeg emoticon

Back
Topp