Åååå im in love <3

tingeling1990

Glad i forumet
Kjøpte meg doppler, da jeg syntes det ble for lenge til UL (har ikkje besillt tidlig ul, bare ordinær)... og har vært litt stresset at alt bare er innbilling:p idag fikk jeg pakke i posten og der hørte jeg hjertelyd klart og tydelig på første forsøk, for første gang :D tellte 164 i puls :D heeelt fantastisk <3 da kan jeg roe sjela :) gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb så jeg kan vise :) når han har fått hørt skal jeg pakke den ned :) kan hende jeg drar den frem midt juli bare for å høre, men har ikke planer om å høre mere :) vil ikke skape unødvendig stress! Lykkelig <3 13+6 idag og fant hjertelyd midt i mellom skamben og navvel, er ikke det langt oppe allerede nå?
 
Så gøy :D Hvor kjøpte du doppler? Var det dyrt?
 
Jeg lastet ned en app på telefonen bare for å se om det funket. Å det gjorde den! <3
 
ImageUploadedByBV Forum1467557964.630748.jpg

Er 13+4 idag.
 
Baby's beat heter den :)

Jeg prøvde nå, og den finner jo hjerteslag over hele kroppen min. Prøvde først på håndleddet, og jeg nekter å tro pulsen min er på 164. :p
 
Jeg prøvde nå, og den finner jo hjerteslag over hele kroppen min. Prøvde først på håndleddet, og jeg nekter å tro pulsen min er på 164. :p

Jeg prøvde litt overalt på meg selv også. Mn bare på magen at jeg hørte hjerteslagene :)
 
Back
Topp