Ååååååj.... Hååååret mitt

Glapia.

Gift med forumet
Jeg er verdens lykkeligste, har fått verdens fineste sønn..... Men, det har også ført til at alt håret mitt er vekk.... Jeg blir redd hver gang jeg tar meg i håret... Blir tynnere og tynnere.... Ser snart syk ut

uff, da er vi 2[&o]
Mister så syykt mye hår, å etter jeg har dysja, ser det ut som om hele håret har falt av, å ligger i sluken[:'(] er litt ekkelt og, for føler det er hår over alt! å siden jeg har mørkt hår, føler jeg det viser ekstra godt..

Hoff da, huske du å ta vitamina??
D e super viktig! Spesielt B vitamina.
(dær fint også vitamin pakka førr hud hår og negla)
Og når du har balsam i håret, ta dæ nån ekstra minutta me masasje i hodebunnen,
d hjelpe å øke blodsirkulasjonen i hodebunnen så den gir nok næring t hårsekkene...
Ikkje tenk på d, d gjør d bare værre, du får d tilbake igjen ska du se

Jeg har også begynt å miste, er ikke så ille foreløpig, men går ut i fra at det kommer, for syns det blir mer og mer for hver dag [8D]
I natt drømte jeg faktisk at jeg mistet masse hår, hehe, hver gang jeg dro børsten gjennom, kom det av MASSE... sær ting å drømme om, obsessed? [;)]

jeg blir helt sjokka når jeg vasker håret i dusjen. Er det mulig å miste SÅ mye hår. HVER gang jeg vasker håret. Og når jeg bare skal gre meg etterpå mister jeg like mye. Er helt utrolig at det er mer hår igjen på hodet.
Jeg tar b vitaminer også mer ser ikke ut til å hjelpe så mye.

Mitt også,når jeg dysjer kan jeg dra ut noe som føles som halve håret-.- Føler ikke at jeg har fått tynnere hår men myyye hår detter av... :( Ikke bare er det ekkelt men det fører til at det ligger hår overalt !

jaaa
Det har halvert seg! Når slutte detta? Fortsette det sånn har eg ikkje meir hår igjen etter ei stund![:'(][:o][>:]

Yepp!![:@] har fått viker til de grader!! fikk såå fyldig å fint hår under svangerskapet, men dee ligger nå i sluken eller i børsetn! Aff..........jaja...trøster meg med at det kommer tilbake!

samme her[:(] Har til og med fått antydning til vike på den ene siden[8D]
lekkert[:D]

jeg å!!! føler jeg ser syk ut snart !! har fått antydning til viker rett oppfør ørene også.. herreguuuuuuuud!

ORIGINAL: Glapia.

Jeg er verdens lykkeligste, har fått verdens fineste sønn..... Men, det har også ført til at alt håret mitt er vekk.... Jeg blir redd hver gang jeg tar meg i håret... Blir tynnere og tynnere.... Ser snart syk ut

Back
Topp