Ååååååeeeeeeh!!!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Kan ikke noen krype inn i hodet mitt, hente ut litt fantasi, krype ut igjen, og krype inn i hodet til samboeren min og legge fra seg fantasien der..? :)
Jeg drømmer om at han skal fri til meg, men han tør ikke, for han tror jeg har så store forventninger til frieriet. Jeg har ikke det altså. Jeg har bare så god fantasi at jeg drømmer meg frem til så mange herlige frierier!
Og da er jeg så dum at jeg deler de med ham, og han synes de er fantastiske- men de gjør ham bare livredd for å mislykkes!

Dumme meg!
Pokker at jeg er så gammeldags at jeg vil bli fridd til.. ellers hadde jeg laget et fantastisk frieri!

Si fra om dere trenger tips. Jeg har i bøtter og spann..
 
Hehehe...skjønner ikke hvorfor han er redd, for det er jo såååå tydelig at du kommer til å svare JA :P
 
huff det der er ikke lett....men spørs om han lider av veldig prestasjonsangst ja...... 

Gubben her hadde tenkt å fri i 30 årslaget mitt(kun familie og noen venner stille og rolig hjemme siden je var gravid) men så turte han ikke.... så han kom tuslene med pakka si etter meg på kjøkkenet når je drev å ryddet etter folk hadde dratt...

men je hadde en liten misstanke, for je syns det var veldig dårlig gjort å gi meg gave fra hunden og katta,men ingen fra han.... men den kom 
 


Helenpia skrev:
Hehehe...skjønner ikke hvorfor han er redd, for det er jo såååå tydelig at du kommer til å svare JA :P


Hehe, signerer denne!
 
Hehe, kanskje du skal begynne å fortelle om noen enkle frierier??;))
 
si at du vil kun ha en buket roser med en ring på ;)

haha det kan han ikke få prestasjons angst for
 


Helenpia skrev:
Hehehe...skjønner ikke hvorfor han er redd, for det er jo såååå tydelig at du kommer til å svare JA :P


Hehe, nei han kan ikke akkurat være i tvil om det! :)
 
Jeg og hadde noen "drømme"-frieri, men her skjedde det ikke på den måten.. Men lykkelig ble jeg for det :D<3
 


Liljay skrev:
Jeg og hadde noen "drømme"-frieri, men her skjedde det ikke på den måten.. Men lykkelig ble jeg for det :D<3


Ja, det er akkurat det.. jeg blir jo lykkelig uansett hvordan han gjør det 
 
Back
Topp