Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den jobben jeg søkte på... den fikk jeg jo selfølgelig ikke!
Ble skikkelig lei meg[:(], har tenkt så mye på hvor deilig det hadde vært å få den jobben ang arb tider og at jeg hadde sluppet å stå i 8 timer i strekk!!!
Nei har ikke søkt noen andre, det er ikke noe å søke på! På apotek vil de jo heller ha farmasøyter enn teknikere...[:'(]
Men titter hver dag etter stillinger som jeg kan søke på og som har en grei lønn! Har ikke råd til butikklønn f.eks.
Det er jo helt greit å jobbe der jeg jobber, men har jobbet der siden 03, og det er den eneste ordentlige jobben jeg har hatt.
Skal mye til før man blir forfremmet der(hvis jeg ikke blir farmasøyt over nattan) Men det er grei lønn(følger tariff til tekniker) men det sliter på kroppen(ikke det at jeg har vondt av en sånn jobb som man står hele skiftet, men veldig ensformig... )
Men jeg ble ganske skuffa over arb attesten som jeg fikk fra jobben. Det stod mere om bedriften enn om meg...
uff så kjedelig, håper det går bedre neste gang[:)]
tror jeg hadde tatt en tlf til jobben å spurt om de kunne skrive enn ny!! De jobbene du søker på er vel ikke intesert i den jobben du jobba på[:'(]