ÅÅÅ

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
im in luv!! det er en helt fantastisk følelse og vi har det så utrolig bra... skulle tru han var den rette for meg.. vi koser oss veldig sammen og blir aldri tom for noe å prate om.. mamma og de kjenner han å de er så for at jeg skal gå for han.. sånn jeg føler det selv så vil jeg det også.. men jeg vil vente til jeg er HELT sikker på at det er han.. men ååååååå..klarer ikke tenke på annet

Hadde ikke du samboer? eller er jeg helt på villspor nå? [:D]

det trodde jeg og?[:)]

jo,jeg HADDE samboer det er slutt pga en del ting som sliter på forhold.. å det klarte jeg ikke lengre.. vi er gode venner å han bor her ennå til han har finni et sted å bo.. menjeg vil heller skilles gode venner enn dårlige venner.. derfor skjedde dette nå..så dere hadde riktig

ORIGINAL: Almalexia

Er det ikke litt tidlig å finne seg en ny to dager etter at det er slutt melom deg å samboeren?

Men lykke til i allefall

vel jeg fant han ikke 2 dager etterpå.. vi har vært på flørtern siden juli 06 men trudde det ville funke med barne faren så vi prøvde men det gjorde det ikke.. å for et par uker siden blomstra det opp med han jeg har kjent siden juli06

hihi,ja tammis jeg vet..rart det der.. mulig jeg er litt dritt sekk og.. men jeg både vil og kan ikke skjule mine følelser.. da blir jeg bare deprimert..særlig når jeg vet han føler på samme måte for meg

Back
Topp