?·?• UKE 14: VÅRE KJØKKEN •?·?

Det er skap fra ikea[:)] er det hemnes serien eller liatorp tro.
ORIGINAL: Fantastika

ORIGINAL: ~kaos~

Så fint skap! Sånn vil jeg ha! [:D] Hvor er det kjøpt!?! [:)]

Tusen takk[:)] det er fra den bombay serien, hadde dilla på den serien for seks år siden og skapet var det eneste jeg virkelig likte[:D] kun malt hvitt og skiftet knotter , ja også hengt gardin inni siden detter matskapet på kjøkkenet nå[8D]
ORIGINAL: Cecilie*

Vanvittig dårlige bilder, men får da ett visst innblikk på kjøkkenet vårt.

For et nydelig kjøkken!! [:)][:)] Hvor er dette skapet fra? Var fiiiint! [:)]

Det er skap fra ikea[:)] er det hemnes serien eller liatorp tro.
ORIGINAL: Fantastika

Så fint skap! Sånn vil jeg ha! [:D] Hvor er det kjøpt!?! [:)]

Åja! Var på Ikea forrige uke og så på vitrineskap, men ingen av de så så fine ut! Må se bedre neste gang [8D]

Jeg har SÅ lyst på hvitt kjøkken - blir SÅ sjalu av å se de fine hvite kjøkkene deres! Trur rett og slett jeg bare MÅ male eller lakke dem altså!!

Men iallefall - her er bilder fra vårt kjøkken! [;)]

STEIKE Tovvar!!!
Det er det sykeste kjøkkenet jeg har sett!!

UTROLIG FINT!!! [:D]

ORIGINAL: *FruM*

STEIKE Tovvar!!!
Det er det sykeste kjøkkenet jeg har sett!!

UTROLIG FINT!!! [:D]

Må bare signere dette! Jeg elsker stilen din Tovvar! [:D]

tusen takk for fine kommentarer:) veldig fornøyd med kjøkkenet vårt ja[:)]

Tovvar: Kjempefint! Kan jeg spørre hvor lampene dine er kjøpt?

ORIGINAL: MammanTeOlai

Tovvar: Kjempefint! Kan jeg spørre hvor lampene dine er kjøpt?

Takk:) De er kjøpt på home&cottage :)

ORIGINAL: lille*frø

hvor har du fått tak i disse søte boksene? [:D]

ORIGINAL: werana

ORIGINAL: lille*frø

hvor har du fått tak i disse søte boksene? [:D]

Det er blafre bokser, de selges på flere butikker, men vi kjøpte de på riktige leker, i Oslo[:)]. Bruker de til å ha lørdagsgodt i, til ungene[:)].

Fy søren for noen flotte kjøkken dere har. Nå følte jeg meg skikkelig fattig og ussel her jeg sitter med mitt grusomt stygge og falleferdige kjøkken med skeive dører og løs benkeplate. Baksiden med å leie[X(]

Dere får IKKE se det!

Slenger meg på jeg også!
Blir rimelig sjalu når jeg ser de nydelige kjøkkene deres jenter!
Vi har et møkkstygt eike-kjøkken som vi ikke får malt [8D]

Her er mitt kjøkken sånn det er i dag. Er i gang med oppussing hjemme nå, så skal forandre på kjøkkenet da døren mellom kjøleskap og de glasskapene skal tettes igjen , det samme med døråpningen jeg står i når jeg tar bildene.
Ny åpning skal komme fra stua inn inn ca der kjøleskap/oppvaskmaskin(ved siden av vasken) er i dag.
Kom gjerne med tips til meg, da jeg står fast i hvordan jeg skal løse dette. Og dette haster!!![:)]

Da har jeg endelig fått lagt inn bilder jeg og! Minnebrikken til kamera mitt var helt tullete![&:]

Jeg har altfor mange ting og altfor få skap selv om kjøkkenet har overraskende med skapplass![8D]

Vi skal bytte ut blandebatteri på vasken som spruter vann i hytt å gevær! Derfor det ligger så mye rot på bordet [:-]

Back
Topp