«Tåpelige» bekymringer

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Når vi endelig er gravid, noen har kanskje mistet før, noen venter første, uansett vi har ulike erfaringer og bekymringer..
Hva gjør deg bekymret??
Skriver tåpelige, for ofte føler jeg meg litt dum som overtenker litt mye til tider.. Har du noen sånne eksempler?

Feks så utsatte jeg (og var litt små skeptisk) fysioterapi timen, for tenk om den gjorde sånn at jeg mista..
Eller jeg ligger litt for lenge på magen..
Eller bør jeg ha sex med mannen nå?

Man leser jo at ungen ligger såå godt beskyttet inni der, men likevel tror jeg til tider den er laget av glass og kan knuses om jeg gjør noe «feil»
 
Jeg og mannen var på kino i kveld og såg «Annabelle» filmen. Jeg er så skvetten og ble litt redd for at jeg skulle kveppe så mye at ungen datt ut :wideyed::p
 
Jeg og mannen var på kino i kveld og såg «Annabelle» filmen. Jeg er så skvetten og ble litt redd for at jeg skulle kveppe så mye at ungen datt ut :wideyed::p

Hehe ja akkurat sånne «tanker» jeg lurte på hvilke dere har :hilarious:
 
Jeg er heldigvis veldig avslappet, og ikke spesielt redd for spontanabort eller liknende, selv om jeg har opplevd det før.
 
Jeg er helt lik! Noen bekymringer jeg har hatt er direkte tåpelige :p jeg tørr ikke oppholde meg i det hele tatt i rom der det er nymalt, byttet ut vanlig jif spray med sånn med snille ingredienser da jeg var redd for avgassene, utsatte vanlig tannlegetime da jeg var redd for nervøsiteten og redselen min sko gå så hardt ut over fosteret etc :p er heldigvis bedre denne runden :D
 
Jeg vil ikke løpe, for jeg føler spiren blir å «riste» seg løs dao_O
 
Jeg har løpt i dag, men da jeg merket at jeg var våt øverst på lårene, fikk jeg et øyeblikks panikk. Var bare svett, heldigvis. :laughing002
 
Har tatt ny blodprøve i dag for å sjekke om det enda er liv der inne, føles som en evighet til i morgen og svaret kommer :nailbiting:
 
Back
Topp