«Stor» mage uke 9 :-/

Veldig oppblåst! 9+6 i dag og vanskelig å skjule til og med med store gensere :hilarious:
 
Godt jeg ikke er den eneste :D Brukte også progesteron, slutta vel for 2 uker siden.
Har faktisk gått opp 2 bukse størrelser :wideyed: Jeg ser vel mer feit ut enn gravid, så får vel heller kommentar på at det er på tide og slanke seg :laughing002
Syns dere har fine mager jeg, selv om det nok enn så lenge bare er oppblåsthet :happy:
 
Oppblåst siden jeg fant det ut i uke 4..og blir bare værre og værre, 8 uker nå. Har forsåvidt bare blitt mer og mer oppblåst for hver graviditet og.
 
Sniker
Min mage var også kjempe stor fra og med uke 9. Men det var fordi jeg hadde 2 inni der. :p Kanskje flere enn én? :D
 
Sniker
Min mage var også kjempe stor fra og med uke 9. Men det var fordi jeg hadde 2 inni der. :p Kanskje flere enn én? :D

haha. Har vært på ultralyd to ganger og er bare 1. baby. gynekologen mente det var bare tarmene mine :-D

Gratulerer så mye med 2 skatter!!
 
Fint med slike tråder der man virkelig kan kjenne seg igjen! Føles som jeg har stor mage allerede. Er ikke forstoppet men merker at fordøyelsen går myyye saktere enn vanlig :hungover: så er nok luft og oppblåsthet her vil jeg tro. 10+1 idag. 1 uke til tul, så veldig spent på om det evt skjuler seg flere inni der :p:p:Heartpink
Allerede fått brukt både ny gravidebukse og nye, mer behagelige bh-er! Og store romslige gensre:love2
 
Back
Topp