«Stor» mage uke 9 :-/

Casso

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Septemberskattene 2023
Som bilde viser er magen min blitt ganske stor for å kun være 9+4. er det flere som har fått like stor mage eller er det bare meg? Blir jo selvfølgelig bekymret, da jeg hører mange som ikke får mage før uke 16+. Er ikke forstoppet og er førstegangs gravid!

Vedlegg

• 00336243-D70D-4BD7-9BA6-9264037E8AEC.jpeg
    00336243-D70D-4BD7-9BA6-9264037E8AEC.jpeg
    40,5 KB · Visninger: 217
Sånn var jeg første gangen og, og nå igjen... tarmer og alt hovner opp i starten og roer seg igjen etterhvert. Her forsvant oppblåst magen rundt uke 11-12 sist, og da begynte en liten kul å komme :p

Sniker magen kom fort her også men var jo oppblåsthet og div og ikke baby... vi er forskjellige men ikke lett å skjule da

Som bilde viser er magen min blitt ganske stor for å kun være 9+4. er det flere som har fått like stor mage eller er det bare meg? Blir jo selvfølgelig bekymret, da jeg hører mange som ikke får mage før uke 16+. Er ikke forstoppet og er førstegangs gravid!
Bruker du Progesteron støtte?

Jeg hadde stor og synlig mage kjempetidlig i mitt første svangerskap. Ble veldig vanskelig å skjule og jeg ble nesten litt flau over hvor stor jeg var. Er slank til vanlig, så det var veldig synlig rett og slett. Alt var fint med barnet, og det er det viktigste. Magen er mye mindre denne gangen, men jeg vet at alt er i orden like vel.

Sånn var jeg første gangen og, og nå igjen... tarmer og alt hovner opp i starten og roer seg igjen etterhvert. Her forsvant oppblåst magen rundt uke 11-12 sist, og da begynte en liten kul å komme :p
Sniker magen kom fort her også men var jo oppblåsthet og div og ikke baby... vi er forskjellige men ikke lett å skjule da

Nei. Har kjøpt meg noen store gensere og gravidbukser, men begynner å bli ganske synlig :-/

Jeg har hatt sånn mage siden uke 6 og den har blitt bare værre:yuck: Går også selv på progesteron(skal slutte neste uke),men det er nok ikke bare det. Tarmene svulmer opp og selv om man kanskje ikke har luft i magen, så er den ganske oppblåst.:sour: Og popper enda mere ut, så fort jeg har spist feks. I tillegg går maten tregere gjennom systemet, så man føler seg oppblåst oppå oppblåstheten:hilarious:

Jeg har hatt sånn mage siden uke 6 og den har blitt bare værre:yuck: Går også selv på progesteron(skal slutte neste uke),men det er nok ikke bare det. Tarmene svulmer opp og selv om man kanskje ikke har luft i magen, så er den ganske oppblåst.:sour: Og popper enda mere ut, så fort jeg har spist feks. I tillegg går maten tregere gjennom systemet, så man føler seg oppblåst oppå oppblåstheten:hilarious:

Godt det ikke bare er meg :-D Blir spennende å se om magen forsvinner om noen uker, eller om den er kommet for å bli :-)

Sniker fra august her. Min mage var sånn og gikk bare gradvis over fra oppblåst mage til at jeg nå kjenner at i alle fall deler av magen er babymage :hilarious: (Jeg er rett over 14 uker nå). Hadde håpt å få noen uker mellom oppblåsthet og gravidmage, men det fikk jeg altså ikke ;) Akkurat hva som gjør at magen er så oppblåst vet jeg ikke - for for min del er det ikke luft i alle fall. Har bare innfunnet meg med at det er sånn kroppen reagerer :shy:

Så fin! Du er ikke alene ;)

Her er magen min, 9+3 (på fredag).
I dag satt 8-åringen i huset og klappa meg på magen, og sendte meg et mistenksomt blikk.

Jeg var lik forrige gang, men veksten roet seg veldig i 2. trimester, og til slutt hadde jeg egentlig en ganske liten mage :wacky:

Vedlegg

• received_809920633071182.jpeg
    received_809920633071182.jpeg
    47,2 KB · Visninger: 134
Jeg har også skikkelig mage nå, kan ikke huske at det var fullt så mye med første :) men antar den trekker seg litt tilbake i løpet av noen uker før den "ekte" kulen kommer :angel7

jeg er 10+2 i dag og har synlig mage nå:wideyed: Må ha på baggy gensere for å skjule det.

Godt det ikke bare er meg :-D Blir spennende å se om magen forsvinner om noen uker, eller om den er kommet for å bli :)
Er ikke sikkert den rekker å gå tilbake før du får selve babykul:p Men sånn sett så har ikke livmoren kommet over skambeinet enda, så tviler veldig på at det er «babykulen».

Min er like stor
Sluttet med progesteron støtten for noen dager siden, usikker om den har noen skyld her. Brukte progesteron med første graviditet også, men da hadde jeg ikke noe mage før uke 17-18.

Er nok bare luft ja.. hadde lik sist jeg var gravid, den forsvant rundt 3 mnd og.den ordentlige kulen kom etterhvert.

Dette var veldig betryggende å lese! Jeg er 8+6, men ser ut som jeg er høygravid. Vil helst vente til uke 12 med å fortelle om nyheten, men kjenner det begynner å bli vanskelig å skjule det..

Så fin! Du er ikke alene ;)

Her er magen min, 9+3 (på fredag).
I dag satt 8-åringen i huset og klappa meg på magen, og sendte meg et mistenksomt blikk.

Jeg var lik forrige gang, men veksten roet seg veldig i 2. trimester, og til slutt hadde jeg egentlig en ganske liten mage :wacky:

Så fin mage!!
Så godt å høre. Er heldigvis ikke noe sosialt så skjer nå, så klarer å skjule den :D

Back
Topp