«Menssmerter» /modning..igjen..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hadde det på og av i går på dagen og helt fram til ca 05.30 i natt. Forsvant ikke med Paracet, men tok seg ikke opp heller.. Det sitter litt inne å ta kontakt med føden da jeg har vært inne på 3 ekstrasjekker for lite liv og alt har selvfølgelig vært bra.. Det er masete og vonde menssmerter. Ikke noe slim eller vann, men jeg kan ikke huske å ha gått sånn med de to andre. Flere sim har det sånn? Gir det seg?! 36+3 idag ifølge ul, 37 ifølge meg selv.
 
Har også hatt vondt/øm nederst i magen og mens murring siden lørdag. Hadde ikke det med de andre to. Hos meg har jeg bare tenkt det er normalt. Men skader ikke med en tlf er du bekymret [emoji173]️
 
Hadde det på og av i går på dagen og helt fram til ca 05.30 i natt. Forsvant ikke med Paracet, men tok seg ikke opp heller.. Det sitter litt inne å ta kontakt med føden da jeg har vært inne på 3 ekstrasjekker for lite liv og alt har selvfølgelig vært bra.. Det er masete og vonde menssmerter. Ikke noe slim eller vann, men jeg kan ikke huske å ha gått sånn med de to andre. Flere sim har det sånn? Gir det seg?! 36+3 idag ifølge ul, 37 ifølge meg selv.

Jeg har også hatt det sånn nå ett par kvelder med nr 3. Regelmessige kynnere samt ordentlig menssmerter, men liksom ikke tatt seg opp. Om du er beskymret så ring føden. Det er det de er her for [emoji4] Noen beskriver jo at fødselen har vært sånn for dem.
Vi får håpe at dette hjelper på fødsel prosessen [emoji5]
 
Jeg har samme opplevelse nå med nr 3.. har hatt kynnere med alle, men denne gangen er det skikkelig ømt og menssmerter, og jeg kjenner det går i tak i ryggen. Men det bare dabber av igjen.. [emoji849] jeg har hatt det sånn siden uke 34, nå er jeg uke 38+0.. i tillegg hadde det ikke hatt innvirkning på livmorhalsen sist vi sjekket (to uker siden), den var lukket og låst som de sa [emoji23] får se om det er noe endring i dag når jeg skal til jordmor, men kjenner jeg har lite tro på det [emoji12] Begynner å tro på det de sier om at tredjemann er en luring..bare lureri her i alle fall [emoji849]
 
Hadde også en del menssmerter før fødsel. Min ble født i uke 37. Tenker at hvis du er bekymret ringer du føden men høres ut som normal modning før fødsel hvis jeg sammenligner med hvordan det var for meg. (Ingen fasit det da.. :p )

De gjør vel uansett ikke noe for å stoppe fødsel om det skal starte nå :)
 
Jeg er ikke bekymret for annet enn å måtte gå sånn lenge, det er slitsomt med langvarige vondter :/ Denne lille luringen skal ut med pks 18.mai, så det skal nok tåles. Jeg får ikke gjort noe annet enn å bare vente å se :D Lykke til til oss alle!
 
Back
Topp