Okei, så nå skjønner jeg ingenting..
i går kveld når jeg la meg, så kjente jeg ilinger i livmora. Veldig spesiell følelse, aldri kjent før.
I dag tidlig fikk jeg samme strek som jeg har gjort hele helga.. kledde på meg og dro ned for å ta en blodprøve av hcg. Ofte fått blodprøve svar samme dag, så krysser fingrene for det. Kjøpte en cbd på veien hjem, som jeg brukte i samme morgen urinen. Den viste negativ. På vei hjem fra legekontoret kjente jeg litt tegn til mensenmurringer, når jeg kom hjem tok det seg opp og fikk en rosa farge på papiret. Etter det så forsvant mensensmerten og blødningen. Fra jeg kjente mensen murringene til det var over så gikk det kanskje en halv time ca. Ble så ekstremt trøtt og kald etterpå. Nå er jeg litt mer normal igjen og litt trøtt bare. Murrer litt i lysken og magen. Er 13-14 dpo i dag, så da begynner jeg å lure på om det er siste innspurt på festingen? Så nå må jeg bare vente å se hva blodprøven sier, og om blødningene tar seg opp. Hvis det ikke har festet seg før nå, så vill jo testene bli positive om 1-3 dager