«Mensen» men likevel gravid

Sola1991

Glad i forumet
Hei :p
Jeg har prøvd å Google meg ihjel, men finner bare gamle tråder på akkurat dette tema. Ser at det er noen som opplever det, og da tenkte jeg høre om det er noen her nå som har opplevd dette. Og hvem bedre er det ikke å spørre enn dere som allerede er gravide.
Jeg har en veldig stabil syklus 26 dager. 1 uke før TR fikk jeg ekstremt vonde bryster, blodårene på brystene kom frem, humørsvingninger og veldig oppblåst. Jeg vet at dette er vanlig før mensen, men jeg har aldri opplevd at det har kommet en uke i forveien. Jeg kunne ikke vært mer sikker på at jeg var gravid, og jeg testet 4 dager før. Negativ. :inpain:
TR kom og gikk en dag for tidlig, det var mindre blod enn til vanlig. De uvanlig vonde brystene takket for seg og jeg tenkte ikke mer på det.
4 dager etter, altså CD4 begynte murringene nederst i magen og øm korsrygg. Det er konstant en viss smerte og ubehag. Stikninger og støl. Det har seg sann at i dag er det søndag, og alt er stengt. Så en test blir det ei. Bare lurer på om det er noen nå som har opplevd dette og senere funnet ut at de var gravide? :woot:
 
Dette er dessverre ganske typisk for en tidlig abort, men det er greit å få tatt en test til så fort som mulig, og evt. blodprøver.
Krysser fingrene for deg! <3
 
Dette er dessverre ganske typisk for en tidlig abort, men det er greit å få tatt en test til så fort som mulig, og evt. blodprøver.
Krysser fingrene for deg! <3
Tusen takk for svar :smiley-angelic003 Ja, jeg får nok ta en test i morgen tidlig. Og hvis det ikke gir seg så får jeg nok kontakte legen. :Heartred
 
Kan vel også tillegge at jeg har melkehvit utflod, lotion aktig. Veldig vondt i hodet, og skikkelig sliten. Men bryst er ikke lenger vonde. Burde de ikke være det hvis jeg var gravid? :)
 
Blir uansett spennende å se om du får en positiv test imorgen da har jo hørt om de som får "mensen" men som er gravide.
 
Det beste er nok å få tatt en test.

Men jeg kan jo fortelle at når jeg ble gravid med eldste, så merket jeg det noen dager før ikm at blodårene på brystene ble tydeligere og de ble ømme. Det pleide de aldri bli før. Jeg lukta også mye rart. Sensitiv nese.
Jeg hadde en liten blødning også, men det har jeg skjønt i ettertid at må ha vært festeblødning. Noen kan blø litt når egget fester seg.

Lykke til iallefall.
 
Jeg fikk blødning og da var jeg gravid (uten at jeg visste det, fikk bekreftet det på TUL) :)
Har datter på 1år nå :)
 
Jeg fikk blødning og da var jeg gravid (uten at jeg visste det, fikk bekreftet det på TUL) :)
Har datter på 1år nå :)
Jeg fikk også det med andremann. Men det var ikke mensblødning, den var veldig liten.
 
:love017:love017
Det beste er nok å få tatt en test.

Men jeg kan jo fortelle at når jeg ble gravid med eldste, så merket jeg det noen dager før ikm at blodårene på brystene ble tydeligere og de ble ømme. Det pleide de aldri bli før. Jeg lukta også mye rart. Sensitiv nese.
Jeg hadde en liten blødning også, men det har jeg skjønt i ettertid at må ha vært festeblødning. Noen kan blø litt når egget fester seg.

Lykke til iallefall.
Tusen takk :love017
 
Jeg fikk blødning og da var jeg gravid (uten at jeg visste det, fikk bekreftet det på TUL) :)
Har datter på 1år nå :)
Ho, kjenner at jeg ble litt spent nå. Men likevel så tenker jeg at kan jeg virkelig være en av de få? :)
Hadde du tilnærmet normal blødning da?
 
:yuck:
Jeg fikk også det med andremann. Men det var ikke mensblødning, den var veldig liten.
Hadde en tilnærmet menstrasjon jeg da. Litt mindre enn vanlig og varte bare i 4 dager. 4 dagen var egentlig bare lyserosa utflod. Men jeg bruker bare tampong, så vanskelig å vite nøyaktig hvordan blødning det var. Men når jeg tenker etter så var det mer «slimete» enn normalt . Beklager detaljer her :yuck::yuck:
 
Ho, kjenner at jeg ble litt spent nå. Men likevel så tenker jeg at kan jeg virkelig være en av de få? :)
Hadde du tilnærmet normal blødning da?

Ja, så kan være greit å ta en test eller to :) det kan du være, blir jo nærmest som å spille lotto :rolleyes:
Jeg hadde helt vanlig mens blødning i 5-6 dager. Fikk jo helt sjokk når jeg fant ut at jeg var gravid ettersom jeg hadde blødd. Selvfølgelig ble jeg glad og overlykkelig når jeg fikk den beskjeden :) ettersom det hadde tatt meg 3år og kun har jeg 50% sjanse for å bli gravid så det var virkelig herlig opplevelse :)
 
:yuck:
Hadde en tilnærmet menstrasjon jeg da. Litt mindre enn vanlig og varte bare i 4 dager. 4 dagen var egentlig bare lyserosa utflod. Men jeg bruker bare tampong, så vanskelig å vite nøyaktig hvordan blødning det var. Men når jeg tenker etter så var det mer «slimete» enn normalt . Beklager detaljer her :yuck::yuck:
:hungover: Hadde lett trodd det var tanta
 
Jeg fikk også det med andremann. Men det var ikke mensblødning, den var veldig liten.

Ja, hadde vanlig blødning i 5-6 dager ca :) men har idag frisk og fin jente :)

Rart hvordan menneskekroppen funker :)
 
Ja, så kan være greit å ta en test eller to :) det kan du være, blir jo nærmest som å spille lotto :rolleyes:
Jeg hadde helt vanlig mens blødning i 5-6 dager. Fikk jo helt sjokk når jeg fant ut at jeg var gravid ettersom jeg hadde blødd. Selvfølgelig ble jeg glad og overlykkelig når jeg fikk den beskjeden :) ettersom det hadde tatt meg 3år og kun har jeg 50% sjanse for å bli gravid så det var virkelig herlig opplevelse :)
Det er så hyggelig å høre at det plutselig skjer, og når man minst aner det!
Håper det samme gjelder for meg. Tror nok ikke det blir en test før i kveld eller i morgen tidlig. Ikke hatt tid til å dra innom butikken på morgenen her! :)
 
:hungover: Hadde lett trodd det var tanta
Ja, det er jo det sunn fornuft sier at det bare var tanta igjen. Men disse stikningene jeg hele tiden har lengst ned i magen er de som gjør at jeg begynner å lure. Ligger på kvelden i sengen og kjenner det drar til nede i magen. Det er da alle spørsmålene kommer :dance011
 
Ja, hadde vanlig blødning i 5-6 dager ca :) men har idag frisk og fin jente :)

Rart hvordan menneskekroppen funker :)
Ja, det er ikke lett å skjønne seg på. Når tanta kommer så burde egentlig alle tankene være «jeg var ikke gravid likeve» men så skjer dette. Da begynner man å lure :)
 
Ja, det er jo det sunn fornuft sier at det bare var tanta igjen. Men disse stikningene jeg hele tiden har lengst ned i magen er de som gjør at jeg begynner å lure. Ligger på kvelden i sengen og kjenner det drar til nede i magen. Det er da alle spørsmålene kommer :dance011
Hadde det samme denne mnd. Sånn skikkelig! Hadde det kun da jeg var gravid sist :) men her kom mensen da. Så kan vel gå begge veier.
 
Back
Topp