Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeg også. Har alltid litt.Enig med deg i det.. var mange fortvilte foreldre og barn på 17.mai.. vi hadde kontanter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også. Har alltid litt.Enig med deg i det.. var mange fortvilte foreldre og barn på 17.mai.. vi hadde kontanter...
Tror bare de må ha mobil selv så kan de få vips, mitt barn på 7 har hatt det en liten stund. De kan ikke handle på vips, eller lignede det må fortsatt vi.Jeg setter stor pris på valgfriheten. Kontanter eller vipps. Ikke vært borti noen som tar bare vipps. For ja. Jeg liker å sende med dem penger så de kan gå i kiosken selv.
Nå får mine unger forhåpentligvis snart egen konto med kort og barne-vipps, usikker på nedre aldersgrense på den? De to eldste da, lillemor er jo ikke der. Hun har ikke telefon, men går ikke i kiosken alene enda heller
Mine får en konto ment for bruk med bankkort og vi knytter vipps til den tenker jeg. For vi har tenkt det ment til å kunne vippse lommepenger.
Men siden jeg nå leste at de ikke kan vippse til lag og foreninger hjelper jo ikke det på slike arr og derved er kontanter fortsatt nødvendig etter min mening.