«Hugg» i underlivet

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Idag har jeg plutselig flere ganger fått noen skikkelige lynende hugg-smerter i underlivet (fremme nederst i magen på en måte). Så pass vondt at jeg må stoppe opp og krøke meg sammen. Går over etter noen sekund. Kan ikke helt huske å ha hatt det før, noen som vet hva det er/betyr?
 
Høres litt ut som at baby presser mot nervene dine.
Det gjør min. Flere ganger om dagen.
 
Høres litt ut som at baby presser mot nervene dine.
Det gjør min. Flere ganger om dagen.

Ja kanskje det er det? Press på nerver følte jeg i alle fall igår kveld, for opplevde diverse rart. Feks at jeg ikke klarte å ta et så stort steg som jeg hadde tenkt, noe stoppet foten på en måte [emoji14]
 
Ja kanskje det er det? Press på nerver følte jeg i alle fall igår kveld, for opplevde diverse rart. Feks at jeg ikke klarte å ta et så stort steg som jeg hadde tenkt, noe stoppet foten på en måte [emoji14]
Kroppen min rykker kraftig til når de smertene kommer.
Får bare håpe det og kan ha noe å si for modningen
 
Det hadde jeg også for noen uker siden [emoji28] Da tror jeg det var hodet som festet seg, for det var akkurat mellom 2 tette kontroller.. så kan nok stemme at det var nerver hun traff her iallefall [emoji4]
 
Ok, er sikkert nerver da [emoji846][emoji1360] hodet blir nok ikke festet her siden jeg er 3.gangs så det tror jeg ikke er sannsynlig [emoji14]
 
Hørtes ikke noe godt ut å få slike hugg .. Får håpe du ikke plages noe mye med det den siste tiden.. :)
 
Sniker fra Januar: Hadde det sånn ofte mot slutten av svangerskapet og jordmor mente det kunne være nerver i klem siden babyen legger seg lenger ned i bekkenet :)
 
Back
Topp