«den siste ventetiden»..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Vi nermer oss veldig den siste ventetiden som høygravide... hvordan føler dere tiden går?jeg har dager der jeg syns det er veldig kort tid igjen og hvis formen er veldig dårlig en dag,kan jeg nesten ikke se hvordan jeg skal «holde ut så lenge»...husker sist,da visste jeg ikke hva jeg gikk til,men da ble jeg mest lei og helt utålmodig de siste to ukene og fødte til termin selv om jeg hadde gitt opp at babyen kommer..:p føler dette spiller psyken et puss..
 
Jeg har sagt jeg synes tiden går fort.... til nå [emoji14]
Kan være fordi jeg er blitt fult sykemeldt og dagene ensformige, men har enda ikke hørt noen si "den siste tiden går så fort så":p
 
Har vært 100% sykmeldt siden slutten av november, og har siste par ukene hatt en forkjølelse med stygg hoste som gjør at det som er igjen av lungevolum ikke er noe å skryte av. Men jeg har en fast dato å telle ned til, så tror det hjelper litt
 
Jeg har sagt jeg synes tiden går fort.... til nå [emoji14]
Kan være fordi jeg er blitt fult sykemeldt og dagene ensformige, men har enda ikke hørt noen si "den siste tiden går så fort så":p
Syns også dette svangerskapet har gått fort..men nå stoppet den farten...håper på å kanskje føde litt før tid(men selvfølgelig ikke alt for tidlig):)
 
Syns også dette svangerskapet har gått fort..men nå stoppet den farten...håper på å kanskje føde litt før tid(men selvfølgelig ikke alt for tidlig):)
Synes også svangerskapet har gått fort, men nå har det stoppa opp, synes det er evigheter siden nyttårsaften også er det bare 2,5 uke siden [emoji85]

Sier det samme som deg, så lenge han er ferdig og klar så trenger han ikke vente [emoji14]
 
Jeg synes det er eviglenge igjen. Nå har vi kjøpt inn alt vi trenger, mer eller mindre, mangler omtrent bare ammeinnlegg. Så skal vi skru sammen noen seng og stellebord, men det er jo gjort på en ettermiddag. Så nå kjenner jeg at jeg er utålmodig. Gjør ikke noe om han kommer en uke før tiden, for å si det sånn.
 
Teller dager! Har vært sykemeldt siden uke 22 og måttet ta det veldig med ro -har akseptert det til nå, men nå er jeg klar for å løøøpe ut i verden. Babyen bør vel holde seg i magen en del uker til, så får vel vente med det:angelic: Er fremdeles ikke der at jeg tenker at jeg er klar for fødsel, med de to andre gikk jeg 10-14 dager over tiden og VELDIG klar for å føde, koste hva det koste ville! Gleder meg veldig til å se frøkna:happy:
 
Teller dager! Har vært sykemeldt siden uke 22 og måttet ta det veldig med ro -har akseptert det til nå, men nå er jeg klar for å løøøpe ut i verden. Babyen bør vel holde seg i magen en del uker til, så får vel vente med det:angelic: Er fremdeles ikke der at jeg tenker at jeg er klar for fødsel, med de to andre gikk jeg 10-14 dager over tiden og VELDIG klar for å føde, koste hva det koste ville! Gleder meg veldig til å se frøkna:happy:
 
Jeg syns tiden har gått skikkelig sent hele veien [emoji28] håper sånn at jeg slipper å gå over tiden. Vil ha han ut me en gang han er klar for livet utenfor livmoren å håper det er 2 uker før termin [emoji23]
 
Jeg synes tiden har gått raskt siden OUL og har ikke behov for at den skal gå noe raskere. Jeg trenger fortsatt tid til å forberede meg mentalt og har ikke noe ønske om at hun skal komme før pks. Er stresset med at foreldrene mine skal på ferie og er tilbake når det er under to uker igjen, og det er eneste barnevaktene vi har...
 
Litt sånn begge deler her egentlig.. Er sååå klar for å få tilbake kroppen min og lei av smerter som gjør at jeg liksom ikke får gjort noe.. men er overhode ikke mentalt klar for å bli mamma enda [emoji85] Er min første og aner jo ikke hva jeg går til...
 
Her raser tiden avgårde merkelig nok. Det eneste jeg føler på er litt kroppslige vondter/ubehag som fører til at jeg gleder meg til alt er over, samtidig som jeg er ikke sikker i likhet med SiDetDu hva det er jeg går til - grugleder meg!
 
Det går gørr seint.
 
Føler heile dette svangerskapet har gått veldig seint, og det gjer det fremdeles. Ganske klar for fødsel, men vil jo samtidig at han skal vera der inne lengst mulig.
 
Går sent nå synes jeg,men jeg vil ikke at det skal gå raskere heller [emoji56]dette er min siste,så uansett plager og vondter,så vil jeg gå helt ut [emoji7] min forrige kom til i uke 32,og d vil jeg ikke skal skje igjen heller...pluss at gubben blir borte halve februar,å vil ha han hjemme når fødsel starter[emoji56][emoji171]
 
Jeg føler tiden går alt for fort! Vi er ferdig med å male barnerommet i morgen og da kan vi begynne å innrede. Vi har alt av møbler, alt av klær, men stellesaker, håndklær, kluter, bleier, sengetøy har jeg ikke handlet. Så når barnerommet først står helt klart så er jeg klar!
Rart å tenke på at jeg bare har 7 uker igjen. Innen 2-3 uker står nok barnerommet klart
 
Jeg syns det går både fort og sakte. På dager der rygg og bekken er på sitt verste og jeg er alene med toåringen hele dagen vet jeg nesten ikke hvordan jeg skal holde ut. Men så har jeg bedre dager også, og da virker det ikke så lenge likevel. I dag skriver jeg 6 uker igjen på nedtellingstavla [emoji28]
 
Det går både fort og sakte på én gang, synes jeg! Jeg gleder meg enormt til å ikke være gravid lengre, men samtidig er vi ikke klare for å ta imot tvillingene her hjemme [emoji23] Ikke pakket fødebagen, ikke vasket nyfødt-klær (har ikke engang oversikt over hva vi har/hva vi mangler), ikke satt opp sengen, ikke satt opp vuggen... med andre ord, vi har mye å gjøre før de kan komme altså [emoji28][emoji111]️
 
Back
Topp