«ammetåke»?!

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Noen som vet om det er mulig å gå i «ammetåke» modus allerede FØR fødsel? Jeg glemmer veldig mye for tiden...helt vanlige ting...og idag har jeg klart å kaste et halvt brød i søpla,fra brødbakemaskinen(i brødboksen) MED den «eltekroken» fast i brødet...så nå har mannen stått på hodet i søpla en halvtime og åpnet alle våre(og naboenes)poser,også var ikke brødet i posen jeg trodde...stakkars mann og stakkars hodet mitt som tydeligvis ikke har hukommelse på plass mer..:p merker jeg gleder meg til ammetiden hvor det da sikkert blir enda verre..:p
 
Hehe ja HELT likt her. Jeg er ikke vimsete eller glemsk til vanlig, så er utrolig ubehagelig og uvant. Glemmer det meste og forrige uke glemte jeg lommeboken i kjøleskapet, på jobb!

Det er visst helt vanlig og i utlandet kalles det Pregnancy brain :D
 
Hehe..høres «morsomt» ut med alt rare ting man kan gjøre..men i situasjonen er det jo ikke gøy...er helt rart hva som skjer med hjernen når man gjør sånt...sist var jeg redd jeg hadde blitt dement veldig tidlig,men skylte på søvnmangel!heldigvis går vi lysere tider i møte og kanskje hjernen får litt energi av det:p «glemte»også hvilken side jeg skrudde på vindusviskere i bilen,så kan jo også være farlig!(tror ikke jeg skal kjøre så mye fremmover)
 
Jepp! Helt normalt!
Her mister jeg ord og uttryk hele tiden. Forrige svangerskap/barseltid så mistet jeg enkle ord som pistol. Da ble det skyteskyte pangpang ting :p
 
[emoji23][emoji23][emoji23]

Ja den kan helt klart komme nå! Vi har både bevisst og ubevisst veldig stort fokus på baby og forestående fødsel nå vet du, og resultatet blir gjerne en del komiske episoder[emoji1]
 
Oh yeah - her har absolutt prematur ammetåke satt inn for fullt!
 
Åh, ikke la meg en gang begynne på dette! Det er faktisk både pinlig og grusomt hvor glemsk og distré jeg har blitt, og kjære omverden hvis jeg skal bli enda verre enn det jeg er allerede. :hilarious:
 
Ja den har begynt her også. Her er det mest fremtredende at jeg ikke husker vanlige ord, så mannen må tippe hva jeg mener eller jeg må bruke synonymer. Ikke alltid jeg kommer på det heller. Det er irriterende..[emoji853]
 
Haha, uff! Det er virkelig alt mulig man må gjennom som gravid også:p
 
Back
Topp