©Smartass

*Musti*

Forumet er livet
Hvordan går det med dine søte små?

Bedre [:)] Åh, endelig bedre [:)] Takk som spør [:D]

Arezo er fryktelig slimete enda, var nettopp oppe på hosterunde. Men feberfriiii[:D]
Aram er også feberfri. Har i hele går fått i han væske med tvang[:-] (sprøyte), og i dag har han faktisk spist litt også[:)]
Har aldri vært så glad for å se snørr og tårer, det har han ikke hatt på et par dager, helt tørr[:-]
Og hosten er fæl enda, men han puster iallefall normalt mellom kulene[:D]
Og Adam har vært frisk og fin i noen dager allerede. Herlig herlig.[:)]

Arezo spiser lite, og sover veeeeeldig mye, det bekymrer meg litt[:-] Men alt ellers er fin fin fint[:)]

Satte henne opp for MR´en igjen neste uke, men må bli uka etter der igjen, til antibiotikakuren er ferdig osv.

Oh, happyinnlegg, det var lenge siden.[X(]

Og hvordan går det med DEG oppi alt dette da Smartass?

Ååh..så godt å lese! [;)]
Ja,sprøytesaft er tingen.. Bruker det her også nå om dagen og lille syns det er kjempestas [:D]

ORIGINAL: Froskegele

Og hvordan går det med DEG oppi alt dette da Smartass?

Vet du... det går.. men jeg er fryyyktelig redd for å gå på en smell når alt roer seg, skal jeg være helt ærlig.[X(]

ORIGINAL: *Musti*

Ååh..så godt å lese! [;)]
Ja,sprøytesaft er tingen.. Bruker det her også nå om dagen og lille syns det er kjempestas [:D]

Åh, hadde det enda vært stas[X(] Første kvelden med tvang, på sykehuset, endte det med blodleppe[:-] Fysj så fælt. Men det var tvang eller innleggelse, og de oppfordret tvang.[8D]

Det skjønner jeg godt, du har vært sterk lenge nå.. Får du noe tid til å ta deg inn igjen? Ha litt alenetid, pleie deg selv, gråte en skvett, spise sjokolade? [:)]

Det skjønner jeg godt, du har vært sterk lenge nå.. Får du noe tid til å ta deg inn igjen? Ha litt alenetid, pleie deg selv, gråte en skvett, spise sjokolade? [:)]

Jeg pleier å skvise inn en 5minutter med alle de 4 på en gang, hver kveld.. hæhæhæhæ, neida[:D]

Underskudd på søvn er veldig tilstede, men også litt ro i hodet med "nonsense".. som gjør at jeg sitter her istedet for å sove. Som jeg burde[:-]

ORIGINAL: ©Smartass

Jeg pleier å skvise inn en 5minutter med alle de 4 på en gang, hver kveld.. hæhæhæhæ, neida[:D]

Underskudd på søvn er veldig tilstede, men også litt ro i hodet med "nonsense".. som gjør at jeg sitter her istedet for å sove. Som jeg burde[:-]

Ser det liksom for meg; låser deg inn på badet alene, med mascaraen rennende mens du klipper tånegler og gumler frenetisk på den nye Freia Premium med mousse og sjokoladesaus [:D]

Nei fra spøk til revolver.. Jeg har vært akkurat der, og hvor mye vi enn trenger søvn- så trenger vi og litt tid til skravling og null alvor (her inne) og [:)].. Håper du ikke går på en smell senere, men får tid å sove ut og hente deg inn igjen!

Ser det liksom for meg; låser deg inn på badet alene, med mascaraen rennende mens du klipper tånegler og gumler frenetisk på den nye Freia Premium med mousse og sjokoladesaus [:D]

Nei fra spøk til revolver.. Jeg har vært akkurat der, og hvor mye vi enn trenger søvn- så trenger vi og litt tid til skravling og null alvor (her inne) og [:)].. Håper du ikke går på en smell senere, men får tid å sove ut og hente deg inn igjen!

hehehe, noe sånt.[:D]

Ja.. håper det.[:-] Nå skulle jo gutta flytte med baba, og Arezo med meg. Hun er enda skikkelig sovebaby, så jeg så nesten litt fram til deg[:-][X(] Men nå tror jeg han (baba[8D]) har innsett sine begrensninger, så vi får se hvrdan det blir..

Såklart vil jeg helst bo 100% med alle barna mine. Men akkurat nå vil jeg ha en paaaaause først[X(] uten dårlig samvittighet helst, men akkurat den delen er litt vanskelig.[>:]

ORIGINAL: ©Smartass

hehehe, noe sånt.[:D]

Ja.. håper det.[:-] Nå skulle jo gutta flytte med baba, og Arezo med meg. Hun er enda skikkelig sovebaby, så jeg så nesten litt fram til deg[:-][X(] Men nå tror jeg han (baba[8D]) har innsett sine begrensninger, så vi får se hvrdan det blir..

Såklart vil jeg helst bo 100% med alle barna mine. Men akkurat nå vil jeg ha en paaaaause først[X(] uten dårlig samvittighet helst, men akkurat den delen er litt vanskelig.[>:]

Uffda, han kunne jo godt ventet litt før han innså det!! Og jeg skjønner GODT at du ønsker deg en liten pause, det har jeg ønsket meg leeenge- og jeg har ikke en milimeter med dårlig samvittighet..

(Vurderer faktisk å kjøpe overraskelsestur til sambo i bursdagsgave, tur for ham og ALLE ungene til svigers et par uker.. Han hadde elsket det, sviger hadde elsket det, og ingen trengte å vite at den som EGENTLIG fikk gave da var meg [:D]
Og ikke minst- da kunne jeg spille ut staaaakkars-meg-som-må-være-hjemme-alene-kortet og sambo ville hatt dårlig samvittighet i ukesvis... [8D])

ORIGINAL: Natural Beauty

Baba? Hvem er det, mannen din? Har han flyttet? Har ikke fått med meg det jeg.

Nei, vi skal flytte begge to.

Altså, hver for oss[8D]

Det er korrekt.

Back
Topp