Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *Musti*
Ååh..så godt å lese! [;)]
Ja,sprøytesaft er tingen.. Bruker det her også nå om dagen og lille syns det er kjempestas [:D]
ORIGINAL: Froskegele
Det skjønner jeg godt, du har vært sterk lenge nå.. Får du noe tid til å ta deg inn igjen? Ha litt alenetid, pleie deg selv, gråte en skvett, spise sjokolade? [:)]
ORIGINAL: ©Smartass
Det skjønner jeg godt, du har vært sterk lenge nå.. Får du noe tid til å ta deg inn igjen? Ha litt alenetid, pleie deg selv, gråte en skvett, spise sjokolade? [:)]
Jeg pleier å skvise inn en 5minutter med alle de 4 på en gang, hver kveld.. hæhæhæhæ, neida[:D]
Underskudd på søvn er veldig tilstede, men også litt ro i hodet med "nonsense".. som gjør at jeg sitter her istedet for å sove. Som jeg burde[:-]
Ser det liksom for meg; låser deg inn på badet alene, med mascaraen rennende mens du klipper tånegler og gumler frenetisk på den nye Freia Premium med mousse og sjokoladesaus [:D]
Nei fra spøk til revolver.. Jeg har vært akkurat der, og hvor mye vi enn trenger søvn- så trenger vi og litt tid til skravling og null alvor (her inne) og [:)].. Håper du ikke går på en smell senere, men får tid å sove ut og hente deg inn igjen!
ORIGINAL: ©Smartass
Ser det liksom for meg; låser deg inn på badet alene, med mascaraen rennende mens du klipper tånegler og gumler frenetisk på den nye Freia Premium med mousse og sjokoladesaus [:D]
Nei fra spøk til revolver.. Jeg har vært akkurat der, og hvor mye vi enn trenger søvn- så trenger vi og litt tid til skravling og null alvor (her inne) og [:)].. Håper du ikke går på en smell senere, men får tid å sove ut og hente deg inn igjen!
hehehe, noe sånt.[:D]
Ja.. håper det.[:-] Nå skulle jo gutta flytte med baba, og Arezo med meg. Hun er enda skikkelig sovebaby, så jeg så nesten litt fram til deg[:-][X(] Men nå tror jeg han (baba[8D]) har innsett sine begrensninger, så vi får se hvrdan det blir..
Såklart vil jeg helst bo 100% med alle barna mine. Men akkurat nå vil jeg ha en paaaaause først[X(] uten dårlig samvittighet helst, men akkurat den delen er litt vanskelig.[>:]